اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار الموت غربی خبر داد

مشارکت بیش از 80 درصدی مردم الموت در انتخابات

بخشدار الموت غربی از مشارکت بیش از 80 درصدی مردم الموت غربی در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شورای شهر و روستا خبر داد.

مشارکت بیش از 80 درصدی مردم الموت در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، قاسم حامدی در حاشیه شمارش آرای مردم اظهار داشت: مردم خون‌گرم الموت غربی در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شورای شهر و روستا مشارکت بیش از 80 درصدی داشتند.

وی افزود: برای چهارمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا در 61 روستا و سه شهر الموت غربی شعب اخذ رأی مستقر بود.

بخشدار الموت غربی بیان کرد: همچنین برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز 73 شعبه اخذ رأی در الموت غربی وجود داشت.تنها انتخابات شوراها در روستای آکوجان الموت غربی به دلیل اینکه نامزدها به حد نصاب که چهار نفر بود، نرسیدند برگزار نشد.

حامدی در خصوص آرای مردم الموت غربی در انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: در الموت غربی رأی دکتر حسن روحانی از سایر نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری بالاتر بود.

بخشدار الموت غربی ابراز داشت: مردم الموت غربی با مشارکت در انتخابات پایبندی خود به ارزش‌های انقلاب اسلامی را نشان دادند و به راهبرد مقام معظم رهبری که حماسه سیاسی بود جامه عمل پوشاندند.

با پیگیری‌های انجام شده پرونده شهرستان شدن الموت پس از بررسی‌های لازم در استانداری قزوین و وزارت کشور برای تصویب نهایی به هیئت دولت ارسال شده است.

انتهای پیام/77003/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول