اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد کهگیلویه عنوان کرد

اجرای 42 طرح اشتغالزایی برای حمایت از اشتغال مددجویان در کهگیلویه

مدیر کمیته امداد کهگیلویه گفت: در راستای حمایت از مددجویان تحت حمایت این نهاد مقدس تعداد 42 طرح اشتغالزایی در سطح شهرستان به اجرا درآمده است.

اجرای 42 طرح اشتغالزایی برای حمایت از اشتغال مددجویان در کهگیلویه

عنایت رحیمی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه، از اجرای 42 طرح اشتغالزایی برای کمک به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی این شهرستان خبر داد.

وی توانمندسازی و اشتغال خانواده‌های تحت حمایت را از رئوس برنامه کاری کمیته امداد امام خمینی شهرستان کهگیلویه دانست و اظهار داشت: این مهم با اجرای طرح‌های خودکفایی در سرفصل‌های مختلف اجرا می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه افزود: به همین منظور در دو ماهه اول سال‌جاری 42 طرح اشتغالزایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی در شهرستان کهگیلویه اجرا شده است.

وی رشته‌های ارائه شده در این طرح‌ها را شامل دامداری، کشاورزی، خدمات، حمل و نقل، پرورش زنبور، صنفی و صنعتی برشمرد.

این مدیر نهاد حمایتی، اعتبار طرح‌های اجرا شده را بالغ بر 3  میلیارد و 890 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: طرح‌های خودکفایی با توجه به استعداد و علاقه مجریان طرح‌ها و ظرفیت‌ها و توانایی هر منطقه به‌صورت دقیق کارشناسی و پس از انجام مراحل مختلف اداری پرداخت تسهیلات انجام خواهد شد.

رحیمی‌نیا ابراز امیدواری کرد که با نظارت به موقع کارشناسان و اجرای دقیق طرح‌ها، در سال حماسه سیاسی و اقتصادی بخش عظیمی از اقتصاد شهرستان شکوفا شود.

وی تصریح کرد: از مسائل مهمی که کمیته امداد امام خمینی اخیراً به آن توجه ویژه‌ای داشته، توانمند کردن خانواده‌ها و قرار دادن آنان در مسیر خود اتکایی و استقلال مالی است.

رحیمی‌نیا ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی با پرداخت وام‌های اشتغال به مددجویان در این راستا گام‌های مؤثری برداشته است.

انتهای پیام/82016/م40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول