اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات شهرستان ری عنوان کرد

حماسه 87 درصدی مردم ری در انتخابات

رئیس ستاد انتخابات شهرستان ری با اشاره به مشارکت حماسی مردم این خطه در انتخابات گفت: 87.45 درصد واجدین شرایط شرکت در حوزه انتخابیه شهرستان ری در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در شرکت کردند.

حماسه 87 درصدی مردم ری در انتخابات

سید نعمت‌اله طباطبایی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس در جنوب استان تهران از مشارکت 87.45 درصدی واجدین شرایط در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری خبر داد و گفت: مردم همیشه در صحنه شهرری با حضور پرشور و به موقع خود در صحنه انتخابات برگ‌زرین دیگری در تاریخ درخشان قبله تهران به ثبت رساندند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان ری ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم؛ عنوان کرد: در حالی‌که دشمنان انقلاب اسلامی ایران از هر حربه‌ای برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات و ایجاد فاصله بین مردم و حاکمیت استفاده می‌کردند مردم بار دیگر با حضور پرشور و حماسی خود ضمن لبیک به رهبر فرزانه انقلاب و تجدید بیعت با آرمان‌های والای امام، شهدا و مقام معظم رهبری مشت محکم دیگری بر دهان یاوه‌گویان زدند.

وی در ادامه حضور حداکثری را خنثی کننده توطئه‌های دشمنان و اقتدار جمهوری اسلامی ایران برشمرد و تاکید کرد: مردم ایران اسلامی بار دیگر نشان دادند همواره حامی جمهوری اسلامی و آرمان‌های والای انقلاب هستند.

طباطبایی با اشاره به مشارکت بالای مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: علی‌رغم ارسال تعرفه‌های بیش‌تر از دوره‌های گذشته انتخابات ریاست جمهوری در طول مدت برگزاری از سوی شعبات مختلف شاهد درخواست تعرفه‌های بیشتر بودیم.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان ری با اشاره به اینکه صندوق‌های اخذ رای شهرستان ری شامل 434 می‌شود، گفت: از بین 343 صندوق اخذ رای 339 شعبه در شهری بود که 319 شعبه آن ثابت و 20 شعبه سیار بود.

وی در ادامه تعداد شعب روستایی را 95 شعبه اعلام کردو گفت: از بین 95 شعبه روستایی شهرستان ری 87 شعبه ثابت و هشت شعبه سیار بودند که در طول مدت انتخابات با اقتدار و نشاط آرای مردم غیور ایران اسلامی را جمع‌بندی‌ کردند.

طباطبایی با اشاره به شمارش آرا بیان داشت: پس از ارجاع صندوق‌های اخذ رای به ستاد انتخابات آراء جمع بندی شد و بر اساس آن بیش از 297 هزار نفر در انتخابات شرکت کردند.

وی در ارتباط با مشارکت مردم گفت: با احتساب 340 هزار نفر برای واجدین شرایط شرکت در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در حوزه انتخابیه شهرستان ری با حضور 297 هزار و 345 نفر پای صندوق‌های رای مشارکت مردم این خطه 87.45 بوده است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان ری تعداد تعرفه‌های ارسال شده برای شهرستان ری را 435 هزار و 5114 برگ اعلام کرد و افزود: از این میان 297 هزار و 345 برگ تعرفه مصرف شد.

وی در ادامه تعداد آراء صحیح داخل صندوق‌ها را 285 هزار و 427 برگ برشمرد و تاکید کرد: 11 هزار و 432 برگ رای نیز سفید و یا ناخوانا بوده است.

انتهای پیام/2462/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول