اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیله‌سوار خبر داد

ثبت مشارکت 83 درصدی در بیله‌سوار

فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: مشارکت 83 درصدی مردم مرزنشین بیله‌سوار در حماسه 24 خرداد به ثبت رسید.

ثبت مشارکت 83 درصدی در بیله‌سوار

رسول زیبانژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت:‌ مردم شورآفرین ایران بار دیگر با خلق حماسه بی‌نظیر سیاسی در انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری و شوراها توان بالای دموکراسی و آزادی در کشور ایران را به نمایش گذاشتند و دنیا فهمید که انتخابات ایران بر خلاف غرب انتخاباتی مهندسی شده و سازمان یافته نیست بلکه انتخاباتی بر اساس خواسته و مطالبه مردم است.

وی عنوان کرد: این حرکت‌ شور‌آفرین در لبیک مجدد به ندای ولی امر مسلمین بود که همیشه بر عظمت و اقتدار نظام اسلامی و ارزش‌های متعالی تاکید کرده است.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار افزود: رعایت قانون و همچنین انصاف در انتخابات ایجاب می‌کند که در یک تعامل مثبت دولت، مجلس و قوه قضاییه در تبعیت از ولایت فقیه التزام عملی خود را نشان دهند و در برابر این حضور پر‌شور رئیس جمهور منتخب بتواند شایسته‌ترین عملکرد و رویکرد را داشته باشد.

زیبانژاد گفت:‌ برگزاری پر شور انتخابات نه تنها اقتدار، مصونیت و امنیت کشور را تامین کرده بلکه تهدید دشمن را بی‌سرانجام گذاشته است.

این مسئول تصریح کرد: در حضور با شکوه مردم و یکپارچگی آنها در حمایت از فرامین ولایت فقیه و دستاوردهای نظام اسلامی نکته قابل تامل این است که بعد از خلق حماسه سیاسی باید با برطرف کردن نقاط ضعف در مسیر اعتلای روز‌افزون و خلق حماسه اقتصادی وارد میدان شده و به دشمن فرصت کوچکترین دخالت و اعمال بداندیشی‌های خود را ندهد.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار یادآور شد: اکنون که انتخابات به پایان رسیده و مردم در صحنه عزم و اراده خود را به نمایش گذاشتند این وظیفه خطیر مسئولان است که دلسوزانه و واقع‌‌بینانه مشکلات و نارسایی‌های کشور را مورد دقت و رصد دقیق قرار دهند تا خدای ناکرده مردم از رای و حضور خود پشیمان نشوند.

زیبانژاد در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس در اردبیل ابراز داشت: در اطاعت محض از رهبر فرزانه انقلاب و تبعیت از قانون و التزام به آن انتخابات در شهرستان مرزی بیله‌سوار در اوج آرامش و در عین حال شکوه و عظمت حضور مردم برگزار شد و بدخواهان نظام به خوبی فهمیدند که این انتخابات نقطه قوت نظام اسلامی و یاس و ناامیدی آنهاست.

انتهای پیام/62001/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول