اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان عنوان کرد

مشارکت 77.3 درصدی مردم کرمان در انتخابات

استاندار کرمان میزان مشارکت مردم استان کرمان را در انتخابات 24 خرداد 77.3 درصد اعلام کرد.

مشارکت 77.3 درصدی مردم کرمان در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار عصر امروز در نشست خبری با اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمان اظهار داشت: پیروز انتخابات ملت بزرگ ایران است که با حضور حماسی و آگاهانه خود پای صندوق‌های رأی آمدند و همه تبلیغات منفی و رجزخوانی‌های دشمن را مردود کردند.

وی بیان داشت: ملت ایران با هوشیاری، بصیرت و آگاهی کامل پای صندوق‌های رأی به ندای مقام معظم رهبری و آرمان‌های امام راحل لبیک گفتند.

نجار، میزان مشارکت استان کرمان را در انتخابات 77.3 درصد اعلام و عنوان کرد: یک میلیون و 536 رأی صحیح به صندوق‌های اخذ رأی استان کرمان ریخته شد.

وی گفت: 32 هزار و 528 رأی با 2.15 درصد به عنوان آرای باطله استان کرمان اعلام شده است.

استاندار کرمان افزود: حسن روحانی با 856 هزار و یک رأی از مجموع آرای صحیح اخذ شده در استان کرمان 59.38 درصد آرا را به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: محمدباقر قالیباف با 222 هزار و 529 رأی و سعید جلیلی با 215 هزار و 605 رأی به ترتیب 15.44 درصد و 14.96 درصد آرای استان کرمان را کسب کردند.

نجار‌ خاطر نشان کرد: محسن رضایی با 69 هزار و 82 رأی، علی‌اکبر ولایتی با 64 هزار و 215 رأی و محمد غرضی با 14 هزار و 104 رأی در رده‌های بعدی قرار دارند.

وی در مورد آرای شوراهای اسلامی شهر و روستای کرمان اظهار داشت: شمارش آرا در حال انجام است و احتمالا تا ساعات پایانی شب اعلام می‌شود. 

استاندار کرمان با اشاره به برگزاری 300 هزار ساعت آموزش برای دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در استان کرمان ابراز داشت: با برگزاری مانورهای انتخاباتی همه نیروها برای اجرای انتخاباتی صحیح و پرشور آماده شدند.

نجار افزود: در جریان برگزاری انتخابات در استان کرمان با هیچ مشکلی مواجه نشدیم و در فضایی آرام انتخابات به خوبی برگزار شد.

انتهای پیام/80017/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول