اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجلس خبرگان رهبری :

رسانه‌های خارجی از خلق حماسه ملت انگشت حیرت به دهان گرفتند

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در ایران و انعکاس آن در رسانه‌های داخلی و خارجی گفت: خلق حماسه سیاسی در ایران موجب شد رسانه‌های خارجی انگشت حیرت به دهان بگیرند.

رسانه‌های خارجی از خلق حماسه ملت انگشت حیرت به دهان گرفتند

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد واعظ موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه، موفقیت و کام‌یابی مردم شریف کشور ایران اسلامی را در انتخابات ریاست جمهوری را به مقام معظم رهبری تبریک گفت.

وی ضمن تبریک داشتن رهبری فرزانه، با تدبیر، ‌شجاع و آگاه به ملت شریف ایران بیان داشت: به رهبر انقلاب باید داشتن چنین ملتی شریف، ‌آگاه و ولایی را تبریک عرض کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نام‌گذاری امسال با عنوان «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» اظهار کرد: روز گذشته مردم ایران با خلق حماسه سیاسی دل رهبر گرامی انقلاب را شاد و شعله‌های خشم دشمنان را بر افروختند.

وی اضافه کرد: با پاسخ کوبنده رهبر گرامی انقلاب از ایران در مقابل سخنان آمریکا مبنی بر مقبول واقع نشدن انتخابات در ایران، چراغ امید در دل مردم بیش از پیش روشن و به اوج خود رسید و مردم نیز به پاس قدردانی از رهبری حماسه سیاسی را خلق کردند.

واعظ موسوی به انعکاس خبر انتخابات ایران در رسانه‌های داخلی و خارجی اشاره و ابراز کرد: رسانه‌های داخلی حماسه حضور و انجام تکلیف شرعی مردم را نشان دادند و رسانه‌های خارجی نیز از مشاهده این حماسه زبان به اعتراف گشودند.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌های خارجی با مشاهده حماسه حضور در انتخابات ریاست جمهوری انگشت حیرت به دهان گرفتند گفت: آنچه از حضور مردم در خارج و داخل کشور مشاهده شد نشان از تحقق بخشیدن مردم به سخنان رهبری داشت.

مدرس دروس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم تصریح کرد: مردم برای تحقق بخشیدن به سخنان رهبری در آفرینش یک صحنه اعجاب‌انگیز از امتحان الهی سربلند بیرون آمدند.

وی با بیان اینکه آفرینش حماسه سیاسی توسط مردم، بار مسئولیت، مسئولان بلند پایه کشور را سنگین‌تر می‌کند اظهار کرد: پس از اعلام قطعی آرای مأخوذه و حکم تنفیذ ریاست جمهوری توسط رهبر معظم انقلاب، منتخب مردم باید به وعده‌هایی که داده است جامه عمل بپوشاند.

واعظ موسوی ادامه داد: همه باید به این مسئله توجه کنند حلاوت این پیروزی توسط همه مردم لمس شود و همه کسانی که دلسوز نظام هستند خودشان توجه دارند باید به نحوی عمل کنند که کام ملت از این پیروزی تلخ نشود.

وی بیان داشت: کاندیداها باید همان‌گونه که پیش از این گفته‌اند با ولایت محوری در صفوف مردم قرار بگیرند و به منتخب مردم تبریک بگویند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: امیدواریم دولت کنونی با انجام مسئولیت‌های باقی‌مانده از دوران خدمتش را با تلاش مستمر سپری کند.

وی خاطرنشان کرد: شواهد و قرائن نشان از روند رو به رشد حضور مردم داشت که این مسئله موجب شادمانی رهبر و ملت شد.

انتهای پیام/78005/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول