اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انتشار بیانیه‌ای صورت گرفت

تقدیر استاندار و نماینده ولی فقیه در قزوین برای حضور حماسی مردم

استاندار و نماینده ولی فقیه در قزوین با انتشار بیانیه‌ای از حضور حماسی مردم در انتخابات پرشور 24 خرداد تقدیر کردند.

تقدیر استاندار و نماینده ولی فقیه در قزوین برای حضور حماسی مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در این بیانیه آمده است: مردم آگاه، ولایت‌مدار و زمان‌شناس استان قزوین با حضور و مشارکت گسترده و کم‌نظیر خود برگ زرین دیگری بر کتاب افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی افزودند و اعتماد و عزم استوار خود را در تحقق آرمان‌های والا و بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و پاسداری از خون شهدای والا مقام به منصه ظهور رساندند.

این بیانیه اضافه می‌کند: یک بار دیگر ملت قدرشناس با لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مد ظله‌العالی بینش و اراده استوار خود را با خلق حماسه‌ای بزرگ، پرشور و ماندگار که سرشار از صحنه‌های وفاداری، ایمان و استقامت بود به ثبت رساندند و مشت محکم دیگری بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان قسم خورده نظام اسلامی زدند.

این بیانیه می‌افزاید: بر خود فرض می‌دانیم از حضور حماسی، تاریخی و انقلابی مردم شریف، مؤمن و همیشه در صحنه استان قزوین در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا قدردانی کرده و از تمام دست‌اندرکاران خلق این حماسه بزرگ سیاسی به ویژه مجریان، ناظران و بازرسان انتخابات، مسئولان انتظامی و امنیتی، ائمه جمعه و جماعات، رسانه‌های جمعی، اصناف و گروه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی، نامزدها و هوادارانشان کمال تشکر و سپاسگزاری را داشته باشیم.

در این بیانیه آمده است: ضمن تبریک به منتخبین ملت در دو عرصه ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از خداوند متعال فضل و رحمت و برکات و توفیقات روز افزون برای سربلندی و توسعه و آبادانی ایران اسلامی در دهه پیشرفت و عدالت به ویژه برای مردم شریف و حماسه‌ساز استان قزوین مسئلت می‌کنیم.

انتهای پیام/77002/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول