اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

خلق حماسه سیاسی با حضور مردم در صحنه انتخابات جریان گرفت

استاندار البرز گفت: خلق حماسه سیاسی با حضور مردم در صحنه انتخابات جریان گرفت.

خلق حماسه سیاسی با حضور مردم در صحنه انتخابات جریان گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، اصغر عربیان پیش از ظهر امروز با حضور در مسجد جامع رجایی شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این حضور مردم در پای صندوق‌های رأی نشانه علاقه آنان به ولایت و پایبندی آنان به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: امروز مردم همیشه در صحنه استان البرز نشان دادند که یاوه‌های دشمنان هرگز بر روی آن‌ها تأثیری نداشته و دشمنان هرگز قادر نیستند در برابر سد محکم ملت ایران ایستادگی کنند.

این مسئول با بیان اینکه حضور مردم در عرصه انتخابات، پایه‌های نظام را تحکیم می‌بخشد،‌ افزود: ملت ایران و به ویژه مردم همیشه در صحنه استان البرز امروز با رمز وحدت و همدلی تمامی نقشه‌های دشمنان را از بین بردند و سرنوشت کشور را با دستان خود رقم می‌زنند.

عربیان با اشاره به اینکه منتخب ریاست جمهوری نیز باید تمامی وعده‌های خود به مردم را عملی کند اظهار داشت: مردم با حس اعتماد،‌ اطمینان و گوش به فرمان رهبری به صحنه آمدند لذا مهمترین وظیفه منتخبان در این دوره از انتخابات این است که به وظایف خود به خوبی عمل کرده و وعده‌های خود را عملی سازند.

وی مردم را صاحبان اصلی نظام و انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: پایه‌های اقتدار ملی ایران اسلامی مردمی هستند که در مقاطع و شرایط حساس انقلاب جانفشانی‌ها کرده و با ایثار و از خودگذشتگی برگ‌های زرینی را بر دفتر پرافتخار ایران اسلامی افزودند.

انتهای پیام/2302/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول