اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور گسترده البرزی‌ها در پای صندوق‌های رای رخ داد

کمبود تعرفه در مناطق مختلف استان البرز

رئیس ستاد انتخابات استان البرز گفت: با حضور گسترده و بی‌نظیر مردم این استان در پای صندوق‌های رای، در برخی مناطق این استان با کمبود تعرفه مواجه شدیم.

کمبود تعرفه در مناطق مختلف استان البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ناصر رجبی دقایقی با حضور در ستاد انتخابات این شهرستان پس از بازدید از مراحل مختلف اخذ رای به خبرنگاران گفت: به فضل الهی امروز مردم استان البرز حماسه‌ای بزرگ خلق کرده و با لبیک به رهبری عظیم الشان انقلاب اسلامی به تکلیف خود در قبال اسلام و انقلاب عمل کردند.

وی افزود: حضور مردم استان البرز در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز به اندازه‌ای بی‌نظیر بوده که می‌توان آن را یک رویداد مهم و تاریخی نامید.

* مردم استان البرز مجریان انتخابات را شگفت‌زده کرده‌اند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز افزود: اگر چه پیش‌بینی‌های لازم را انجام داده و مردم خود را هم به خوبی می‌شناختیم، اما بدون اغراق باید گفت که میزان مشارکت در استان البرز به اندازه‌ای است که مجریان انتخابات در این استان شگفت‌زده شده‌اند.

رجبی افزود: با وجود آنکه هنوز انتخابات به پایان نرسیده، اما مردم در شعب اخذ رای این استان حضوری گسترده داشته و در اکثر شعب با صف‌های طولانی مواجه هستیم.

* درخواست استان البرز برای تمدید زمان انتخابات

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون در بسیاری از شعب اخذ رای در استان البرز شاهد ازدحام جمعیت هستیم، گفت: دقایقی قبل گزارشی به استاندار ارائه کردیم و آقای عربیان نیز طی نامه‌ای رسمی از وزارت کشور درخواست تمدید زمان انتخابات را مطرح کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا در شعب اخذ رای با کمبود تعرفه مواجه هستیم؟ گفت: در بسیاری از شعب این مشکل وجود داشت، اما بلافاصله تعرفه‌های بیشتر به شعب اخذ رای ارسال شد.

رجبی تصریح کرد: تا زمانی که مردم در محل اخذ رای حضور داشته باشند، رای‌گیری از آنها انجام خواهد شد و به طور قطع اجازه نمی‌دهیم که هیچ صندوقی با کمبود تعرفه مواجه شود.

وی ادامه داد: بعدازظهر امروز در برخی از مناطق کرج، اشتهارد، آسارا و چهارباغ با کمبود تعرفه مواجه شدیم و بلافاصله برگه اخذ رای به این صندوق‌ها ارسال شد.

این مسئول افزود: همچنین مصوبه‌ای به فرمانداری‌ها ارسال شد، مبنی بر اینکه اگر تمام تعرفه‌های استان به پایان رسید و نتوانستیم برای برخی شعبه‌ها بازهم تعرفه ارسال کنیم، فرمانداری‌ها مجاز خواهند بود که با تنظیم صورت جلسه‌ای از شعبی که تعرفه زیاد دارند، به شعبی که با کمبود تعرفه مواجه هستند، برگه‌های اخذ رای ارسال شود.

رجبی گفت: به طور قطع تمام همکاران ما در ستاد انتخابات و هیئت‌های اجرایی و نظارتی در تلاش هستند تا امکانات لازم برای رای دادن مردم را فراهم کنند، اما حضور در پای صندوق‌های رای به اندازه‌ای است که خود ما هم شگفت‌زده شده‌ایم.

انتهای پیام/2302/ح40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول