اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-431

مشایخی: شمارش آراء در شعبات اخذ رأی محمودآباد آغاز شد

فرماندار محمودآباد با اشاره به پایان زمان اخذ رأی در سطح کشور گفت: شمارش آراء در شهر محمودآباد و سرخ‌رود و روستاهای بخش مرکزی و سرخ‌رود آغاز شد.

مشایخی: شمارش آراء در شعبات اخذ رأی محمودآباد آغاز شد

عبدالقدیر مشایخی امشب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان محمودآباد با اشاره به حضور بی‌نظیر مردم در انتخابات امروز اظهار داشت: تمدید زمان رأی‌گیری نشان از اشتیاق مردم برای تعیین سرنوشت کشور داشت و باید برنده واقعی را همچون گذشته مردم قهرمان ایران دانست.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان محمودآباد با اشاره به پایان زمان رأی‌گیری در کشور بیان داشت: شمارش آرا در شعبات اخذ رأی در شهر و روستاهای این شهرستان و شهر سرخ‌رود آغاز شد.

وی میزان مشارکت مردم در سطح شهرستان را بسیار بالا توصیف کرد و افزود: فصل تازه‌ای در تاریخ پر حماسه ایران اسلامی رقم خورد و مردم با این مشارکت بالا یک بار دیگر دل رهبری را شاد کردند.

فرماندار محمودآباد با ابراز خرسندی از برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور خاطرنشان کرد: هیچ گزارشی از تخلف در شعبات اخذ رأی گزارش نشده است و اعضای هیئت‌های اجرایی و نظارت و بازرسی به خوبی به وظایف خود عمل کردند.

انتهای پیام/86013/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول