اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان برخوار:

70 درصد تعرفه‌های انتخابات در برخوار استفاده شده است

فرماندار شهرستان برخور گفت: تاکنون حدود 70 درصد از تعرفه‌های انتخابات در این شهرستان مورد استفاده قرار گرفته است.

70 درصد تعرفه‌های انتخابات در برخوار استفاده شده است

محمدحسین قاسم‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه ملت ایران با حضور حداکثری خود در انتخابات بزرگ‌ترین حماسه سیاسی را برای کشور خلق می‌کنند، اظهار کرد: از ابتدای صبح تاکنون مردم با حضور گسترده و به صورت چشمگیر و قابل توجه در پای صندوق‌های رأی حضور یافته‌اند.

وی با بیان اینکه شور و نشاط انتخاباتی در سطح شهرستان برخوار هر لحظه افزایش می‌یابد، اضافه کرد: تا این لحظه نیز ازدحام جمعیت در شعبه‌های اخذ رأی موجود در سطح این شهرستان مشاهده می‌شود و حضور مردم در پای صندوق‌های رأی همچنان تداوم دارد.

فرماندار شهرستان برخور با اشاره به تعداد رأی اولی‌های موجود در سطح این شهرستان تصریح کرد: 80 هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در این شهرستان وجود دارد و دو هزار و 500 رأی اولی برای حضور در پای صندوق‌های رأی در شهرستان برخور وجود دارد.

وی به تعداد شعب اخذ رأی موجود در سطح شهرستان برخوار اشاره کرد و ادامه داد: 70 شعبه اخذ رأی در سطح این شهرستان برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا فعالیت می‌کنند که تنها دو مورد از این شعبه‌ها از شعب سیار است.

قاسم‌زاده با بیان اینکه 138 صندوق اخذ رأی نیز در سطح این شهرستان فعال است، تاکید کرد: یک‌هزار و 400 نفر نیز در راستای اجرا، نظارت، حفاظت و امنیت برگزاری انتخابات در شعب اخذ رأی موجود در این شهرستان فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه تا این لحظه هیچ تخلف انتخاباتی در این شهرستان وجود نداشته است، افزود: تاکنون حدود 70 درصد از تعرفه‌های انتخابات در این شهرستان مورد استفاده قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان برخور با بیان اینکه 180 نفر به عنوان کاندیدای شورا‌های اسلامی شهر و روستا در این شهرستان وجود دارد، گفت: از این تعداد 61 نفر به عنوان عضو شورا‌های اسلامی شهر و روستا انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام/63004/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول