اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس از خلق حماسه سیاسی مردم قزوین گزارش می‌دهد

از دشت قزوین تا کوه‌های الموت

از مردم دشت‌ قزوین گرفته تا مردم کوه‌های سر به فلک کشیده سرزمین الموت، همه‌ و همه استوار به پای صندوق‌های رأی آمده‌اند و آرای خود را به صندوق‌های رأی انداختند.

از دشت قزوین تا کوه‌های الموت

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مردم این استان با شرکت در انتخابات، هدف خود را خلق حماسه سیاسی قرار دادند و از دشت‌های وسیع تا کوه‌های سر به فلک کشیده الموت، همه و همه برای تحقق این هدف کمر همت بستند و حضوری چشم‌گیر در پای صندوق‌های رأی داشتند.

مردم خون‌گرم دشت‌های قزوین به همراه مردم ساده‌زیست و مهمان‌نواز سرزمین آشیانه عقاب امروز عزم خود را جزم کردند تا باری دیگر با خلق حماسه سیاسی دشمنان را شکست داده و پرچم اسلام را بر قله‌های سعادت برافراشند.

مشارکت مردم در انتخابات مهر بطلانی بر یاوه‌گویی‌های معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی است که از هر طریقی به دنبال آسیب رساندن به این نظام الهی هستند.

البته مردم استان قزوین همگام با ملت شریف ایران در تمام صحنه‌ها با حضور حماسی خود هر بار دشمنان را مأیوس و ناامید کرده‌اند.

در این بین مردم ولایت‌مدار استان قزوین با حضور گسترده و پرشور در انتخابات نشان دادند که پایبند به ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.

یکی از کشاورزان خطه الموت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در الموت افزود: شرکت در انتخابات وظیفه ما است و من در تمام دوره‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی در انتخابات‌ها شرکت‌ کرده‌ام.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی چشم به این انتخابات دوخته‌اند تا ببینند مشارکت مردم چقدر بوده است.

یکی از باغداران پسته دشت بویین زهرا به خبرنگار فارس گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات شایانی به باغداران دشت بویین زهرا شده است که به پاس این خدمات با حضور در انتخابات تشکر و حمایت خود را اعلام کردم.

این باغدار ابراز داشت: انقلاب اسلامی توجه بسیاری به قشر ضعیف جامعه داشته است و امام خمینی(ره) نیز بر این موضوع تأکید داشتند.

محمد احمدی که شاغل در یکی از کارخانه‌های شهر صنعتی لیا قزوین است به توقعات خود از رئیس‌جمهور آینده کشور اشاره می‌کند و می‌افزاید: رئیس‌جمهور آینده در وهله نخست باید به مسئله اقتصاد بپردازد و به گونه‌ای وضعیت کشور را فراهم کند که جوانان برای ازدواج دچار این همه مشکلات عدیده نشوند.

به گفته ابوالفضل طاهرخانی رئیس ستاد انتخابات استان قزوین تعداد واجدان شرایط شرکت در انتخابات 24 خرداد ماه در استان قزوین 818 هزار نفر است که از این تعداد 26 هزار نفر برای نخستین‌بار در انتخابات شرکت می‌کنند.

یکی از صنعت‌گران آبیکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: رئیس‌جمهوری که انتخاب می‌شود باید به صنعت توجه ویژه کند و مشکلات صنعتگران را در اولویت کارها قرار دهد.

حضور مردم استان قزوین از جای‌جای این خطه شهیدپرور در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای شهر و روستا نشان از پایبندی این مردم به ارزش‌ها و مبانی بنیادین انقلاب اسلامی دارد.

گفتنی است، هم‌اکنون با پایان رأی‌گیری از مردم کار شمارش آرا با حضور ناظران و مجریان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در استان قزوین آغاز شده است.

انتهای پیام/77003/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول