اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خرمشهر در مجلس:

خلق حماسه سیاسی خوزستانی‌ها ستودنی است

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: خلق حماسه امروز انتخابات در استان خوزستان و این شهرستان بی‌نظیر و ستودنی است.

خلق حماسه سیاسی خوزستانی‌ها ستودنی است

عبدالله سامری لحظاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای، مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام بوده است که از ماه‌ها قبل در حال توطئه‌‌چینی علیه مردم ایران بودند و آنها را به نیامدن پای صندوق‌های رای تشویق می‌کردند.

وی افزود: این دوره نیز مردم شهرستان خرمشهر همگام با سایر کشور خوش درخشیدند و بار دیگر ولایتمداری خود را به اثبات رسانیدند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور گسترده مردم خوزستان در ساعات نخست انتخابات پای صندوق‌های رای تمام نقشه‌های دشمنان نظام و انقلاب را نقش بر آب کرد و آنها را در رسیدن به اهداف شوم و پلیدشان ناکام گذاشت.

وی اضافه کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شورای شهر بار دیگر مشتی بر دهان یاوه‌گویان استکبار بود که خوشبختانه محقق شد.

سامری با تشکر از حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رای تصریح کرد: خلق حماسه امروز انتخابات در استان خوزستان و این شهرستان بی‌نظیر و ستودنی است.

انتهای پیام/72001/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول