اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

بعد از حماسه سیاسی باید حماسه اقتصادی رقم بخورد

استاندار کرمانشاه گفت: بعد از رقم خوردن حماسه سیاسی باید زمینه مناسبی برای خلق حماسه اقتصادی با دوستی بین مقامات ارشد کشور نیز فراهم شود.

بعد از حماسه سیاسی باید حماسه اقتصادی رقم بخورد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الله دمیاد بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمانشاه اظهار داشت: تعداد 31 هزار عوامل اجرایی مسئولیت برگزاری انتخابات را بر عهده دارند و امانت‌دارانه به مردم خدمت می‌کنند.

دمیاد با تاکید بر اینکه حضور مردم استان کرمانشاه در این انتخابات حماسی و غرورآفرین بوده، بیان داشت: وظیفه داشتیم از ورود جانب‌دارانه به نفع یا به ضرر کسی پرهیز کنیم و خود را ملزم به پاسداری از آراء مردم و احترام به رأی ملت ایران می‌دانیم.

وی خاطر نشان کرد: رقابت‌های سیاسی و انتخاباتی بعد از اعلام نتایج آراء باید به آغاز یک رفاقت تبدیل شود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: نفس این انتخابات حضور حماسی مردم و ایجاد انگیزه و تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب است تا زمینه حماسه سیاسی به فرمایش مقام معظم رهبری فراهم شود.

دمیاد عنوان کرد: از لحظات نخست شروع رأی‌گیری در صبح امروز شاهد حضور انبوه و گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی بودیم و این همان چیزی است که مقام معظم رهبری مطالبه فرمودند.

به گفته استاندار کرمانشاه، بعد از رقم خوردن حماسه سیاسی باید زمینه مناسبی برای خلق حماسه اقتصادی با دوستی بین مقامات ارشد کشوری نیز فراهم شود.

وی گلایه‌های خبرنگاران در خصوص ناهماهنگی‌هایی که موجب شد، خبرنگاران در ستاد انتخاباتی حضور نیابند و یا برای رفتن به شعب اخذ رأی با مشکلاتی مواجه شوند، منطقی دانست و بیان داشت: حضور رسانه‌ها در چنین رویداد مهمی بسیار ضروری است.

*بیش از 67 هزار رأی اولی در استان کرمانشاه واجد شرایط رأی دادن هستند

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه نیز در این جلسه گفت: انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری استان کرمانشاه در یک‌هزار و 825 شعبه سیار و ثابت در 14 شهرستان و 30 شهر برگزار می‌شود.

جلال منکرسی ادامه داد: زمان قانونی اخذ رأی از ساعت 8 صبح الی 18 است و طبق پیش‌بینی این ساعت تمدید خواهد شد.

منکرسی تاکید کرد: تا این لحظه هیچ مشکلی در برگزاری انتخابات نداشته‌ایم و همه دستگاه‌ها در کنار مردم به بهترین نحو انتخابات را برگزار می‌کنند.

وی اعلام کرد: در استان کرمانشاه بیش از یک میلیون و 300 هزار نفر واجد شرایط رأی هستند و 31 هزار نفر از عوامل اجرایی دست‌اندرکار امر انتخابات هستند.

منکرسی تعداد رأی اولی‌های استان کرمانشاه را 67 هزار و 353 نفر عنوان کرد که با شور و شوق زیادی شناسنامه به‌دست به ‌پای صندوق‌های اخذ رأی آمدند.

انتهای پیام/2700/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول