اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اراک،خنداب و کمیجان در مجلس:

برگزاری دو انتخابات مهم حماسه سیاسی رهبری را محقق کرد

نماینده مردم اراک،خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز برگزاری دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور گسترده مردم کشور حماسه سیاسی مقام معظم رهبری را محقق کرد.

برگزاری دو انتخابات مهم حماسه سیاسی رهبری را محقق کرد

عباس رجایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: ایران نمونه بارزی از حکومت مردم‌ سالاری دینی است و ملت ایران با حضور پرشور خود در این انتخابات نشان دادند همچنان به این انقلاب وفادار است.

وی تصریح کرد: تاکنون بیش از 30 انتخابات در این کشور برگزار شده که تمامی این انتخابات با مشارکت بالای مردمی مواجه بوده است و این یعنی جمهوری اسلامی آری.

نماینده مردم اراک،خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز نیز با وجود شدیدترین تحریم‌ها، فشارها و تهدیدهایی که از سوی دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اعمال می‌شود، مردم نشان دادند پایبند به این نظام بوده و این رفتارها نخواهد توانست در عزم مردم در ادامه راه انقلاب خللی ایجاد کند.

رجایی گفت: در سال‌های اخیر دشمنی دشمنان علیه ایران اسلامی شدت گرفته و تحریم‌ها و تهدیدهایی که علیه نظام می‌شود بیانگر این است که دشمنان از صدور پیام ملت ایران به کشورهای جهان در هراس هستند و از این طریق می‌خواهند مانع از این پیام رسانی شوند.

وی با تاکید بر اینکه مردم همیشه در صحنه استان مرکزی امروز با حضور حماسی در انتخابات تجسم وحدت ملی و انسجام اسلامی را در برابر دیدگان جهان به نمایش گذاشته‌اند، تاکید کرد: حضور قشرهای مختلف مردم در انتخابات بیانگر آگاهی، هشیاری، بصیرت و تکلیف گرایی ملتی است که همواره در تمامی صحنه‌ها حضوری پررنگ داشته و برای ایران اسلامی اقتدار و عظمت را رقم می‌زند.

نماینده مردم اراک،خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان ساخت: هر اندازه حضور مردم در این انتخابات بیشتر باشد، دولت آینده از پشتوانه محکم‌تری برخوردار خواهد بود و رئیس جمهور با پشتوانه محکم‌تری می‌تواند از مواضع به حق نظام و کشور در عرصه‌های بین‌المللی دفاع کند.

انتهای پیام/87011/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول