اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از آخرین ساعات رای‌گیری

شیرینی حضور به گوارایی عسل/اردبیلی‌ها شور بی‌نظیر خلق کردند

در حالی آخرین ساعات خلق حماسه سیاسی در رویداد عظیم انتخابات سپری می‌شود که شیرینی حضور مردم را می‌توان به شهد عسل تشبیه کرد.

شیرینی حضور به گوارایی عسل/اردبیلی‌ها شور بی‌نظیر خلق کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در حالی یک ساعت دیگر به زمان رای‌گیری اضافه شد که تب و تاب انتخابات هنوز در استان ولایی اردبیل فروکش نکرده و همچنان در شعب اخذ رای مردم در صف‌های طولانی قرار دارند.

در اکثر مساجد و مدارس استان اردبیل به ویژه شهر حسینی و ولایی اردبیل حضور حماسی به حدی است که از بسیاری از شعب اخذ رای خبر از تزریق تعرفه‌های جدید می‌رسد.

حضور شورآفرین مردم در مساجد هسته مرکزی شهر نظیر سرچشمه، قدس و محلات ششگانه اردبیل به حدی است که بعید به نظر می‌رسد با توجه به تجمیع دو انتخابات فرصتی برای نوشتن آرای مردم باشد که به همین منظور در برخی از شعب با ارسال صندوق‌های سیار سعی می‌شود از حجم حضور با این شیوه کاسته شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علاوه بر مساجد و مدارس هسته مرکزی شهر اردبیل در شهرک‌های سبلان و کارشناسان نیز غوغایی به پاست به طوری که سیل حضور مردم صف‌های طویلی را به وجود آورده که به نظر می‌رسد بیش از یک ساعت زمان نیاز است تا این افراد در صف‌های طولانی قادر به رای دادن باشند.

در مناطق اطراف اردبیل نیز که به عنوان محلات سیزده‌گانه حاشیه شهر ملقب شده حضور پرشور مردم را می‌توان به نظاره نشست.

در محلات هاشمیه، میراشرف، وحدت، سلمان‌آباد، کاظم‌آباد و ... خبرهای مسرت‌بخشی از حضور گسترده مردم می‌رسد که گویی سیاهی شب نیز نمی‌تواند اجر غرورآفرین این ملت را به نقطه پایانی برساند.

امروز هر شهری و روستایی و از هر تبار و طایفه و گروه گوناگون همه یکصدا پای صندوق‌های رای حاضر شده و یکرنگ و یکدل سرود عزت انقلاب اسلامی را سر دادند و در جشن بزرگ پیروزی ملت ایران بر مستبدان روزگار پایکوبی کردند.

در حالی روز غرورآفرین حماسه سیاسی ملت در حال پایان یافتن است که فردایی شیرین‌تر و غرورآفرین در انتظار این ملت می‌باشد.

از دیگر شهرها نیز خبر می‌رسد شور و شوق مردم به حضور در انتخابات بسیار بالا بوده به طوری که در اکثر شهرهای پرجمعیت استان اردبیل مشارکت حداکثری حدود 75 تا 80 درصد گزارش می‌شود.

مرزنشینان غیرتمند، عشایر سلحشور، روستاییان باوفا و زنان و مردان غیور این دیار که خود آراسته به شجاعت و شهامت حسینی و غیرت ابوالفضلی هستند امروز در پاسداشت اعیاد شعبانیه عهد و میثاقی دوباره با راه حسینی و فرهنگ عاشورایی بستند و با لبیکی حقیقی به مقام معظم رهبری ولایتمداری محض خود را به اثبات رساندند.

و فردای این سرزمین را با خلق حماسه بی‌نظیر، نسل‌های بعدی به نظاره می‌نشینند و چه گوارا از روز 24 خرداد یاد می‌کنند که شهد ناب آن همچون عسل سبلان جان را صفایی حقیقی می‌بخشد.

انتهای پیام/62001/ش40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول