اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آوج در گفت‌وگو با فارس

مشارکت آوجی‌ها به بالای 90 درصد رسید / درخواست تعرفه برای شعب

فرماندار آوج از مشارکت بالای 90 تا 95 درصدی آوجی‌ها در حماسه سیاسی انتخابات خبر داد.

مشارکت آوجی‌ها به بالای 90 درصد رسید / درخواست تعرفه برای شعب

سیدعبدالله موسوی لحظاتی پیش در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس مستقر در ستاد انتخابات شهرستان آوج اظهار داشت: در حدود 21 هزار آرای مأخوذه تا پایان ساعت 20 به صندوق‌های اخذ رأی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان انداخته شده است.

فرماندار آوج افزود: با توجه به آرای مأخوذه و گزارش‌های رسیده به ستاد انتخابات شهرستان آوج میزان مشارکت مردمی در شهرستان آوج بالای 90 تا 95 درصد پیش‌بینی می‌شود.

وی در خصوص تعداد صندوق‌های اخذ رأی در شهرستان آوج از ساعت هشت صبح امروز عنوان کرد: 135 صندوق انتخاباتی رأی به صورت ثابت و سیار آرای شهروندان شهرستان آوج را اخذ کردند.

فرماندار آوج تعداد کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر آوج و آبگرم را 464 نفر اعلام کرد و افزود: 263 نفر شوراهای اسلامی روستایی در شهرستان آوج انتخاب می‌‌شوند.

موسوی حضور ارزشمند و گسترده مردم شهرستان آوج را دلیلی بر بصیرت و موقعیت‌شناسی خوب آنان در برهه حساس انتخابات دانست و تصریح کرد: تمامی دست‌اندرکاران انتخاباتی در شهرستان آوج از صبح امروز فعالیت خویش را آغاز کرده و به اخذ رأی و نظارت شعب می‌پردازند.

وی به درخواست تعرفه برای شعب اخذ رأی این شهرستان اشاره کرد و افزود: این تعداد تعرفه به منظور جلوگیری از کمبود احتمالی تعرفه درخواست شده است.

فرماندار آوج تأکید کرد: با مشارکت امروز ملت دشمنان در دست‌یابی به اهداف پلید خویش رسوا شده و بار دیگر دست آنان برای مردم رو شود.

انتهای پیام/77005/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول