اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

اخذ رای در ارد‌بیل ادامه دارد

فرماندار اردبیل گفت: تا آخرین فردی که در پای صندوق‌های رای حاضر شود دست‌اندرکاران انتخابات موظف هستند رای‌گیری را ادامه دهند.

اخذ رای در ارد‌بیل ادامه دارد

کاظم دبیر دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: مهلت اخذ رای تا ساعت 23 امشب تمدید شد و این به دلیل حجم وسیع علاقمندی و شعور مردم برای انتخابات است که ما تاکنون در بیش از 20 شعبه تعرفه‌های مورد نیاز را تامین کرده‌ایم.

وی با یادآوری اینکه هیچ کس دست خالی و بدون شرکت در رای‌گیری سر صحنه صندوق آرا را ترک نمی‌کند بیان داشت: تا نفر آخر موظف هستیم آرای مردم را جمع‌آوری کنیم و آنها را در انتخابات مشارکت دهیم.

این مسئول از اعزام شعب اخذ رای سیار به برخی از مناطق پرازدحام خبر داد و اضافه کرد: ما از لحظه‌ای که پایان مهلت رای‌گیری از سوی وزارت کشور اعلام شود شمارش آرا را در شعب اخذ رای آغاز می‌کنیم و کار تجمیع را با حضور ناظران و نمایندگان کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراها آغاز می‌کنیم.

دبیر با بیان اینکه تمام مراحل انتخابات در مرکز استان شفاف و در قالب یک اتاق شیشه‌ای انجام می‌شود ادامه داد: بالاتر از مشارکت نمایندگان کاندیداها خبرنگاران چندین خبرگزاری فعال استان اردبیل در شمارش آرا حضور دارند و حتی در مرحله تجمیع آرا نیز در محل حاضر خواهند بود.

وی شور و حال انتخاباتی در این شهرستان به ویژه شهر اردبیل را بی‌نظیر خواند و افزود: از ساعت هشت صبح تاکنون آحاد مردم در صنوف و قشرهای مختلف در انتخابات حاضر شده و یک فضای مطلوبی را شاهد هستیم.

فرماندار اردبیل با رد هرگونه شایعه در خصوص پیروزی زودهنگام یک کاندیدای خاص در ریاست جمهوری و شوراها بیان کرد: همه حرف‌های مطرح شده بیشتر گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای است.

دبیر گفت: نتایج انتخابات ریاست جمهوری به صورت تجمیعی توسط وزارت کشور اعلام می‌شود اما نتایج شوراهای شهر و روستا ممکن است تا 48 ساعت به طول بینجامد.

انتهای پیام/62003/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول