اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات کردستان:

نقش رسانه‌ها در خلق حماسه حضور بسیار پررنگ بود/ ارزیابی مطلوب از نقش رسانه‌های کردستان

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات کردستان از تلاش‌های گسترده اصحاب رسانه استان در فرهنگ‌سازی و جلب مشارکت گسترده مردمی در راستای خلق حماسه حضور تقدیر کرد.

نقش رسانه‌ها در خلق حماسه حضور بسیار پررنگ بود/ ارزیابی مطلوب از نقش رسانه‌های کردستان

مرتضی جوانمردی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: رسانه‌ها به عنوان ارکان مهم دموکراسی همواره در جوامع مختلف نقشی مهم را در حوزه اطلاع‌رسانی، فرهنگ‌سازی و ارتقای مشارکت‌های عمومی ایفا می‌کنند.

وی افزود: خوشبختانه استان کردستان نیز با تکیه بر توانمندی‌های خبرنگاران ساعی و تلاشگر خود همواره در عرصه اطلاع‌رسانی به مردم و بازتاب دستاوردها و خدمات نظام مقدس اسلامی جزو استان‌های پیشرو بوده ‌است.

جوانمردی تصریح کرد: در عرصه انتخابات نیز سعی و تلاش خبرنگاران استان مورد تقدیر بوده و بدون شک یکی از عوامل خلق حماسه حضور مردم و جلب مشارکت گسترده مردم استان در این عرصه نیز با خدمات و تلاش‌های اصحاب رسانه میسر شده ‌است.

وی افزود: با برنامه‌ریزی به عمل آمده در ستاد انتخابات استان و به منظور بهره‌مندی از توانمندی‌های اصحاب رسانه استان برای بازتاب گسترده حماسه مردم و ثبت و ماندگاری این شور سیاسی شاهد استقرار و ساماندهی دو اکیپ از خبرنگاران خبرگزاری‌ها و نشریات محلی استان بودیم.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان کردستان اظهار داشت: طی چند هفته گذشته و با تعامل به همه خبرنگاران و سرپرستان خبرگزاری‌ها، نشریات محلی و نمایندگی نشریات سراسری در استان و با برپایی جلسات متعدد شاهد انسجام مناسبی در حوزه اطلاع‌رسانی در خصوص انتخابات در استان بوده‌ایم.

جوانمردی در پایان از خدمات و تلاش‌های اصحاب رسانه استان در بازتاب اخبار و اطلاعات پیرامون شور و حماسه سیاسی مردم کردستان تقدیر کرد و افزود: با تمام توان برای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به اصحاب رسانه و فراهم کردن تسهیلات لازم برای ارتقای سطح اطلاع‌رسانی در استان گام برخواهیم داشت.

انتهای پیام/79006/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول