اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم خبر داد

راه‌اندازی رسانه زیست محیطی در آینده نزدیک

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با اشاره به اینکه در آینده نزدیک رسانه زیست محیطی راه‌اندازی خواهد شد، تصریح کرد: در منطقه پلنگ دره دوربین آنلاین برای حفاظت بهتر از این منطقه راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی رسانه زیست محیطی در آینده نزدیک

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمود علی رکنی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی از مراجع تقلید با اشاره به برگزاری هفته محیط زیست اظهار کرد: شعار جهانی «تفکر، غذا و صرفه‌جویی» برای هفته محیط زیست سال جاری انتخاب شده است.

وی تصریح کرد: پیشوایان دینی و ائمه معصومین(ع) بر لزوم صرفه‌جویی و حفاظت از محیط زیست تاکید کرده‌اند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با اشاره به نام‌گذاری سال جاری با عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی خاطرنشان کرد: کارکنان اداره کل محیط زیست استان ان‌شاءالله فردا با حضور خود بار دیگر با آرمان‌های امام و رهبری بیعت خواهند کرد.

رکنی با تاکید بر اینکه در موضوع محیط زیست پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم تصریح کرد: برنامه‌هایی مطابق با احادیث پیشوایان دینی و مطابق با دین اسلام در خصوص حفظ، ترویج و ترغیب فرهنگ حفاظت از محیط زیست طراحی شده است.

وی با اشاره به حضور محیط‌بانان در نماز جمعه در نخستین روز هفته محیط زیست تصریح کرد: اعتقاد داریم فرامین و سخنان مراجع عظام تقلید و ائمه جمعه نقش مهمی را در زمینه افزایش فرهنگ حفاظت از محیط زیست ایفا خواهد کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با اشاره به برگزاری نشست خبری ویژه هفته محیط زیست با حضور اصحاب رسانه خاطرنشان کرد: رسانه‌های گروهی استان با همکاری خوب خود سهم بسیاری در زمینه ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست می‌توانند داشته باشند.

رکنی به غبارروبی مزار شهدا، زیارت حرم کریمه اهل‌بیت(س) و مسجد مقدس جمکران اشاره کرد و افزود: در روز سه شنبه مرکز محیط‌بانی افتتاح شد تا با حضور مردم شاهد افزایش میزان حفاظت از محیط زیست باشیم.

وی با اشاره به اینکه در آینده نزدیک رسانه زیست محیطی راه‌اندازی خواهد شد تصریح کرد: در منطقه پلنگ دره دوربین آنلاین برای حفاظت بهتر از این منطقه راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/78008/ج30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول