اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خلق حماسه تا انتخاب اصلح

قهرمانی‌مطلق: تا عصر امروز 156 هزار نفر در همدان رأی دادند

فرماندار شهرستان همدان گفت: تا عصر امروز تعداد 156 هزار و 187 نفر در شهرستان همدان به جز حوزه انتخابیه قهاوند در انتخابات شرکت کردند.

قهرمانی‌مطلق: تا عصر امروز 156 هزار نفر در همدان رأی دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن قهرمانی‌مطلق عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تاکنون تعداد 156 هزار و 187 نفر در سطح شهرستان همدان به جز بخش قهاوند رأی دادند، اظهار داشت: در میانگین سنی بین 18 تا 30 سال، تعداد 52 هزار نفر رأی دادند.

وی ادامه داد: تعداد 33 هزار نفر در رنج سنی 30 تا 40 درصد در انتخابات شرکت کردند و در رنج سنی 40 تا 50 سال 27 هزار نفر آرای خود را به صندوق انداختند.

فرماندار شهرستان همدان در ادامه با اشاره به اینکه تعداد 21 هزار نفر با میانگین سنی 50 تا 60 سال با حضور در انتخابات پایبندی خود را به نظام اسلامی ثابت کردند و تعداد 12 هزار نفر با میانگین سنی 60 تا 70 سال در انتخابات شرکت کردند.

وی اضافه کرد: تعداد 8 هزار و 200 نفر با میانگین سنی 70 تا 80 سال، رنج سنی 80 تا 90 سال تعداد 2 هزار و 800 نفر و 187 نفر با میانگین سنی بالای 90 سال در انتخابات شرکت کردند و آرای خود را به صندوق‌های اخذ رأی انداختند.

قهرمانی‌مطلق در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه جوانان بیشترین استقبال را برای مشارکت در انتخابات داشتند، افزود: بیش از 32 درصد جوانان تاکنون در انتخابات شرکت کردند.

وی ابراز داشت: شهرستان همدان جزء رتبه‌های نخست کشور در اتصال آنلاین به اینترنت بود که تاکنون بیش از 86 درصد شعبات اخذ رأی شهرستان از زمان رأی گیری تاکنون بدون قطعی کار انتخابات را انجام دادند.

فرماندار همدان با بیان اینکه یکی از شعبات اخذ رأی در سطح شهرستان همدان تعرفه خود را تمام کرده، گفت: این شعبه درخواست تعرفه مجدد کرده است.

انتهای پیام/89019/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول