اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مبارکه در مجلس:

حضور مردم در انتخابات گسترده‌تر از همیشه بود

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درصد حضور مردم در انتخابات امسال گسترده‌تر از انتخابات‌های پیشین بود، گفت: مردم اصفهان هر چه زودتر در حوزه‌های اخذ رای حاضر شده و رای خود را به ساعات آخر موکول نکنند.

حضور مردم در انتخابات گسترده‌تر از همیشه بود

علی ایرانپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: موقعیت امروز کشور و خاورمیانه و فشارهای اقتصادی دشمنان علیه نظام گواه این است که این دوره از انتخابات اهمیت مضاعفی برای کشور دارد.

وی افزود: همانطور که مردم همیشه در صحنه ایران از ابتدای پیروزی انقلاب با احساس وظیفه در صحنه‌های مختلف حمایت از نظام از جمله راهپیمایی‌ها حاضر شده‌اند در انتخابات امروز نیز با بصیرت، موقعیت‌شناسی و دشمن‌شناسی حضور پرشوری خواهند داشت.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از سویی رهبر معظم انقلاب امسال را سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری کردند که خود گویای اهمیت فوق‌العاده این موضوع است و مردم با بصیرت ایران همچون همیشه در این انتخابات حضور چشمگیری دارند.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنم که حضور مردم گسترده‌تر از انتخابات‌های دیگر خواهد بود، ادامه داد: توصیه من به مردم شریف و ولایت‌مدار اصفهان و مبارکه این است که رای‌دهی را به ساعات آخر موکول نکنند تا ازدحام بیش از حد جمعیت را در حوزه‌های اخذ رای شاهد نباشیم.

ایرانپور تصریح کرد: همچنین از مردم اصفهان می‌خواهم که  دوستان و آشنایان خود را برای حضور پرشور در انتخابات تشویق کنند و امیدوارم در هفته آینده شاهد جشن حضور پرشکوه مردم در انتخابات باشیم.

انتهای پیام/63008/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول