اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آبادان در مجلس:

شرکت در انتخابات سهیم شدن در سرنوشت خودمان است

نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: شرکت در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری سهیم شدن در سرنوشت و سازندگی شهر و کشور خودمان است.

شرکت در انتخابات سهیم شدن در سرنوشت خودمان است

سید حسین دهدشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی امروز به ندای رهبری و مسئولان کشور لبیک گفتند و با حضور در پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای بی‌بدیل و بی‌نظیر خلق کردند.

وی افزود: این دوره علاوه بر انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شوراهای شهر هم در حال برگزاری است که همزمانی این دو انتخابات برای سرکار آمدن یک دولت جدید برای پاسخگویی به سلایق مختلف مهم است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اقشار مختلف مردم با حضور آگاهانه و پرشور خود در انتخابات، دشمنان را از اهداف منفعت‌طلبانه و استکباری خود دلسرد و اقتدار نظام مردمی جمهوری اسلامی را برای جهانیان آشکار کردند.

وی اضافه کرد: این دوره از انتخابات چه در داخل به لحاظ وضعیت اقتصادی و چه در خارج از کشور به این دلیل که چشمان زیادی به انتخابات ما دوخته شده است، بسیار مهم است.

دهدشتی با اشاره به اینکه تبلور حماسه سیاسی به حضور پررنگ مردم در انتخابات برمی‌گردد، چراکه با این حضور است که مشروعیت مردمی در صحنه سیاسی کشور اثبات می‌شود، بیان کرد: مردم وفادار به‌ انقلاب امروز نیز برگ زرین دیگری را در تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی رقم ‌زدند و آن خلق حماسه مورد تأکید مقام معظم رهبری بود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تشویق به شهروندانی که تا این لحظه پای صندوق‌های رأی حضور نیافته‌اند، به حضور در انتخابات، عنوان کرد: شرکت در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری سهیم شدن در سرنوشت و سازندگی شهر و کشور خودمان است.

انتهای پیام/72001/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول