اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی 364

برخورد با متخلفان انتخاباتی در مازندران ‌

مسئول کمیته بازرسی ستاد انتخابات مازندران با اشاره به اینکه 798 نفر از عوامل بازرسی در استان، انتخابات را مدیریت می‌کنند، گفت:‌ گزارش‌ها، اخبار مایوس‌کننده نداشت.

برخورد با متخلفان انتخاباتی در مازندران ‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، شعبانعلی واحدی بعدازظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات مازندران، اظهار داشت:‌ مازندران با تبعیت از شعار وزارت کشور با عنوان قانون مداری، امانت داری و عدالت محوری، حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را شاهد است.

وی ادامه داد:‌ مردم با تاسی از فرمایشات رهبری، در این اقدام مهم شرکت کردند و انسجام خوبی در بین عوامل برگزارکننده انتخابات در مازندران، جاری است.

واحدی با اشاره به اینکه 283 خبر و گزارش از کمیته حقوقی در سراسر استان به ما رسیده است، تصریح کرد:‌ تاکنون گزارش نگران کننده‌ای به ما ارسال نشده است.

وی با بیان اینکه مردم مازندران با حضور حداکثری در پای صندوق‌های حماسه دیگری برای جمهوری اسلامی به ارمغان می‌آورند، یادآور شد:‌ تا بعد از برگزاری انتخابات، لبان رهبری را شادان و خندان ببینیم.

واحدی با اشاره به اینکه چنانچه تخلف مستندی مشاهده شود، برخورد قانونی صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد:‌ دادستان مرکز استان در ستاد انتخابات مازندران مستقر است و ستاد پیشگیری از ارتکاب جرایم انتخاباتی هم تشکیل شده و با ارسال گزارش‌ها با متخلفان برخورد می‌شود.

مدیرکل بازرسی استانداری مازندران با بیان اینکه مازندران توانسته گام‌های خوبی در بازرسی بردارد، ادامه داد:‌ یکصد بازرس در در 20 شهرستان و 275 بازرس در 55 بخش، در حال بازرسی هستند.

واحدی با اشاره به اینکه 798 نفر از عوامل بازرسی در استان، انتخابات را مدیریت می‌کنند، گفت:‌ گزارش‌ها، اخبار مایوس کننده نداشت اما خبرهای خوبی شنیدیم که دشمن را ناامید کرده و ان هم حضور پررنگ مردم در پای صندوق‌های رای است.

وی با بیان اینکه گزارش‌های قانونی و بدون سند، وجاهت قانونی ندارد، اظهار داشت: ‌اما به مردم احترام گذاشته و گزارش‌های شفاهی را هم پیگیری و بررسی می‌کنیم و در صورت مستند شدن تخلف، با متخلفان برخورد می‌کنیم.

انتهای پیام/86007/ش‌30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول