اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت اجرایی انتخابات کرمان خبر داد

اعزام صندوق سیار به شعبه‌های پر ازدحام کرمان

عضو هیئت اجرایی انتخابات شهرستان کرمان گفت: با اعزام صندوق‌های سیار و نیروهای مورد نیاز به شعبه‌های شلوغ مشکل ازدحام جمعیت برطرف می‌شود.

اعزام صندوق سیار به شعبه‌های پر ازدحام کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی صدفی دقایقی قبل در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات شهرستان کرمان اظهار داشت: آن چه که امروز از حضور مردم در سطح شهر کرمان مشاهده شد، نمونه‌ای زنده از خلق حماسه سیاسی، وفاداری و پایبندی مردم مسلمان ایران به ویژه شهر کرمان به نظام مقدس جمهوری و ولایت است.

وی عنوان کرد: امروز مردم با حضور یکپارچه نشان دادند، نسبت به ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های رهبری و منویات امام خمینی (ره) و رهبری تا پای جان ایستاده‌اند و هرگز از تحریک‌ها و توطئه‌های بیگانگان که مانع حضور در پای صندوق‌های رأی بود، ناامید نمی‌شوند.

عضو هیئت اجرایی انتخابات شهرستان کرمان ابراز داشت: امروز در جای‌جای استان کرمان بر اساس گزارش‌های واصل شده در نقاط شهری، روستایی و بخش‌ها فضای شادابی و نشاط حاکم است.

صدفی تصریح کرد: مردم ما غیرتمند در پای صندوق‌ها حضور پیدا کردند و نه تنها تهدیدها، فشارها، توطئه‌ها و شایعات دشمن مانع حضور نشده است، بلکه حضور غیرتمندانه و بانشاط‌تر بود.

وی ابراز داشت: مشاهده شد که در سطح شهر سلایق و دیدگاه‌های مختلف در پای صندوق‌های رأی حضور داشتند و این امر نشانگر وفاداری مردم با تمام گرایش‌ها و سلیقه‌ها به نظام و بیانگر وجود آزادی هر چه تمام در برگزاری انتخابات است.

این مسئول ‌همدلی بین مردم و مسئولان در برگزاری انتخابات را مطلوب خواند و اذعان داشت: انتخاب به صورت آزادانه و بانشاط و بسیار منظم و با نظم و قانون در حال برگزاری است و انتخابات از شور و هیجان بیشتری نسبت به دوره‌های گذشته در حال برگزاری است، زیرا طیف‌های مختلف حضور فعال‌تر هستند.

صدفی افزود: آن چه حاصل می‌شود از حضور اقشار گسترده مردم برنده شدن ملت ایران با برگزاری انتخابات آزاد و سالم است.

وی اذعان داشت: گر چه ازدحام جمعیت زیاد است، اما مشکلی در برگزاری انتخابات با توجه به تمهیدات لازم برای مواقع اضطراری از نظر تعداد جمعیت و امکانات و ابزار لازم وجود ندارد.

صدفی خاطر نشا‌ن کرد: با اعزام صندوق‌های سیار و نیروهای مورد نیاز به شعبه‌های شلوغ مشکل ازدحام جمعیت برطرف می‌شود.

وی تصریح کرد: آن چه که از صبح امروز مشاهده شد و تا پایان ساعات انتخابات شاهد آن هستیم، صحنه‌ای از حماسه سیاسی ملت ایران و حرکت و رویدادی است که بدون شک تمام معادلات دشمنان را به هم می‌ریزد و سربلندی افتخار نظام را به‌دنبال دارد. 

صدفی ابراز داشت: این حضور گسترده به نوعی تمام توطئه‌های بیگانگان و استکبار جهانی را خنثی می‌کند که قصد تخریب انتخابات را داشتند.

انتهای پیام/80019/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول