اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد:

گرمای هوا مانع حضور مردم ایلام در پای صندوق‌های رای نشد

گرمای هوا مانع حضور مردم در پای صندوق‌های رای در گوشه گوشه استان ایلام نشده است.

گرمای هوا مانع حضور مردم ایلام در پای صندوق‌های رای نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مردم ایلام با عنایت به اینکه حضور گسترده در انتخابات امروز ضروری‌تر از دوره‌های گذشته است، به پای صندوق‌های رای شتافتند.

شرایط ویژه خارجی نظام و توطئه‌های استکبار جهانی، ضرورت شرکت گسترده مردم در انتخابات امروز 24 خردادماه را دوچندان کرده است.

دشمنان نظام با ایجاد دسیسه‌های مختلف از جمله دخالت در موضوع دستیابی ایران اسلامی به فن‌آوری صلح‌آمیز هسته‌ای سعی در ایجاد مشکل‌آفرینی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

یکی از شهروندان ایلامی در این خصوص گفت: دشمنان با هجمه‌های تبلیغی خود سعی می‌کند مردم را از شرکت در انتخابات آتی نظام منع کنند.

علی اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: این همه برنامه‌ریزی و دسیسه‌آفرینی تنها به سبب اقتدار بیش از پیش نظام و پیشرفت ایران اسلامی است.

وی اضافه کرد: دشمنان نظام به خوبی از توان و نیروی ایران اسلامی شناخت و آگاهی داشته و از این واقعیت وحشت‌زده شده‌اند.

یکی دیگر از شهروندان ایلامی گفت: پیشرفت‌های مهم کشورمان در طول 34 سال گذشته همه مدیون تلاش مردان و زنان غیرتمند ایرانی بوده که با تکیه بر ایمان الهی و رهبری امام راحل و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مد) به تمام قلل افتخار دست یافته‌اند.

مریم دوستی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: این بار نیز ملت هوشیار ایران اسلامی با شرکت حداکثری خود در این انتخابات خط بطلانی بر تمام توطئه‌های دشمنان نظام خواهند کشید.

انتهای پیام/2246/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول