اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شور انتخاباتی در بردسیر

پیرمرد 127 ساله بردسیری پای صندوق رأی حضور یافت

حضور پیرمردی 127 ساله پای صندوق‌های رأی بردسیر که دلیل حضور خود را اینگونه توصیف ‌کرد ‌«گفتم یک رأی هم یک رأی است»، بیانگر شدت علاقه ‌مردم شهرستان بردسیر به سرنوشت کشورشان و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

پیرمرد 127 ساله بردسیری پای صندوق رأی حضور یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور حماسی و با‌نشاط مردم متعهد و مؤمن شهرستان بردسیر همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

فرماندار و اعضای شورای تامین ‌بردسیر با حضور در محل اخذ رأی و بازدید از روند اجرایی انتخابات رأی خود را به صندوق انداختند.

‌مردم غیور بردسیر ‌ساعتی قبل از آغاز رأی‌گیری در صف‌های طولانی برای ‌تجدید پیمان با امام‌، شهدا و مقام معظم رهبری‌ در محل شعب اخذ رأی حاضر شدند و بار دیگر دین خود را به آرمان‌های بلند انقلاب ادا کردند.

امروز در شهرستان بردسیر شور و هیجان در چهره ‌رأی اولی‌ها موج می‌زد و شاهد حضور وصف‌ناپذیر اقشار مختلف مردم حتی مادرانی با کودکان و نوزادان خود پای صندوق‌های رأی بودیم‌.

حضور پیرمردی 127 ساله پای صندوق‌های رأی که دلیل حضور خود را اینگونه توصیف می‌کرد که ‌«گفتم یک رأی هم یک رأی است»، بیانگر شدت علاقه ‌مردم شهرستان بردسیر به سرنوشت کشورشان و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

مردم با‌بصیرت شهرستان بردسیر با حضور پررنگ خود تا به این لحظه ثابت کردند که به هیچ‌وجه اجازه نمی‌دهند ترفندهای دشمنان کارگر شود.

مردم فهیم بردسیر با این حضور گسترده به همه اعلام کردند که گوش به فرمان مقام معظم رهبری حماسه ‌سیاسی را هر چه باشکوه‌تر رقم می‌زنند.

انتهای پیام/80027/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول