اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی:

خلق حماسه اقتصادی در گسترش دانش بهره‌وری کشاورزی است / افتتاح 4853 پروژه در بخش کشاورزی در اصفهان

مسئول نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی گفت: یکی از موارد بارز خلق حماسه اقتصادی در گسترش دانش بهره‌وری کشاورزی و استفاده از روش‌های نوین آبیاری است.

خلق حماسه اقتصادی در گسترش دانش بهره‌وری کشاورزی است / افتتاح 4853 پروژه در بخش کشاورزی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت السلام مهدی کوچک‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های پیش از نماز جمعه امروز اصفهان در آستانه هفته جهاد کشاورزی با اشاره به بحث حماسه سیاسی و حماسی اقتصادی صحبت‌های خود را با بخش کوتاهی از حماسه سیاسی آغاز کرد و اظهار کرد: مردم ایران اسلامی از حدود 35 سال پیش با رای خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی لبیک گفتند.

وی افزود: در کشور ایران مردم آزادانه، آگاهانه پای صندوق‌های رای حاضر و بیش از 70 درصد می‌دهند و این در حالی است که دشمنان ما را محکوم به دیکتاتوری و عدم آزادی می‌کنند.

سئول نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی با بیان اینکه هشت کاندیدای ریاست جمهوری با استفاده از برنامه‌های صدا و سیما و نیز مناظرات خود را معرفی کنند، افزود: هشت سلیقه مختلف در یک حماسه سیاسی نشانه آزادانه بودن این انتخابات است.

وی در ادامه صحبت‌های خود به خلق حماسه اقتصادی اشاره و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب هر سالی را به یک نامی نام‌گذاری کردند که همه برای رسیدن به خلق حماسه اقتصادی بوده است که باید در زمینه علم دانش به منصه ظهور برسد.

کوچک‌زاده ادامه داد: حدود 35 سال پیش که جمعیت ایران 25 میلیون نفر بود، محصولات کشاورزی ایران نیز 25 میلیون تن بود و این در حالی است که اکنون با وجود اینکه جمعیت چندین برابر شده و ما نیز دچار تحریم شده‌ایم اما محصولات کشاورزی چهار برابر و امروز به مرز 120 میلیون تن رسیده است.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در نام‌گذاری سال گفت: رهبر معظم انقلاب با توجه به گزارشات مختلف و نیز تجربیات و شرایط موجود و خطرات این سالها را نام‌گذاری می‌کنند و اکنون با توجه به شعار سال‌های اخیر باید به سمت کشاورزی مدرن و استفاده از منابع طرفه‌جویی آب برویم.

مسئول نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی افزود: دوره مدرن آبیاری، مکانیزه کردن آبیاری،آبیاری قطره‌ای با بهره‌وری بیشتر از جمله اقداماتی است که در زمینه کشاورزی باید صورت گیرد.

 وی همچنین ادامه داد: 15 میلیارد  تومان هزینه گلخانه‌ای در گرگاب صورت گرفته است که  محصولات سیفی‌جات بسته‌بندی را بر عهده دارد.

کوچک‌زاده به اصلاح نژاد و تبدیل زراعت به باغداری گفت: با روش‌های علمی باید راه چاره‌ای پیدا کنیم برای انتقال دانش و نیز راهی برای خروج از وابستگی به تک محصولی نفت پیدا کنیم.

کوچک‌زاده با اشاره به اینکه ایران توسط داوران بخش بین‌المللی در منطقه حرف اول را می‌زند، افزود: 4 هزار و 853 پروژه در بخش کشاورزی و بهره‌وری انجام شده است.

وی ادامه داد: هنوز شعارهای اوایل انقلاب اسلامی پابرجاست و مردم همیشه در صحنه اصفهان همیشه در صحنه خلق حماسه‌ها بوده‌اند.

انتهای پیام/63012/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول