اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گرمی:

آرای ملت پاسدار خون شهداست

امام جمعه شهرستان گرمی گفت: آرای ملت در صحنه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها پاسداری حقیقی از خون شهدا و افتخار کسب شده از سوی آنها است.

آرای ملت پاسدار خون شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام یدالله صفری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گرمی اظهار داشت: دشمن با سیاه‌نمایی می‌خواهد از حضور با شکوه ملت بکاهد، اما هر رأی این ملت تیری بر قلب دشمنان و دفاع جانانه از عزت و کرامت این ملت است.

وی با یادآوری اینکه انتخابات در جمهوری اسلامی ایران نمود و نشانه‌ای از اقتدار و صلابت است، تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی سعی می‌کنند به هر نحو ممکن ملت ایران را ناامید و ناکام جلوه دهند، اما در این مسیر قطعاً استکبار جهانی با شکست روبه‌رو می‌شود.

صفری، خلق حماسه سیاسی را تضمین‌کننده خلق حماسه اقتصادی و ناکام کردن دشمنان در تحریم‌ها توصیف کرد و افزود: امروز وظیفه همه دوستداران نظام است که بیش از هر زمان دیگر کینه‌توزی دشمنان را به نقطه توسل و اعتقاد به قوت حقیقی ملت تبدیل کنند.

خطیب جمعه گرمی خاطرنشان کرد: ‌مردم ما بعد از شور جدی در خلق حماسه سیاسی از فردا با انتخاب یک رئیس جمهور شایسته در مسیر عزتمند خلق حماسه اقتصادی گام بر می‌دارند و قطعاً در 9 ماهه باقی‌مانده از سال این مطالبه مقام معظم رهبری نیز برآورده می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود اهمیت بخش کشاورزی و محور قرار گرفتن این بخش را یادآور شد و اضافه کرد: ضرورت دارد با پرهیز از کشاورزی سنتی به سمت کشاورزی صنعتی روی آوریم چرا که نقطه اقتدار اقتصادی یک ملت احیای ظرفیت‌های بخش کشاورزی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه گرمی هفته کشاورزی را به فعالان این بخش تبریک گفت و بیان کرد: کشاورزی توانمند می‌تواند بیش از هر زمان دیگر ما را به نقطه اقتدار و همبستگی سوق دهد.

صفری در ادامه یادآور شد: شهرستان گرمی با داشتن اراضی مستعد به یک نقطه قابل اتکا در تولیدات کشاورزی تبدیل شده و ضرورت دارد در این مسیر تلاش و کوششی خستگی‌ناپذیر داشته باشیم.

وی همچنین توسعه شهرستان گرمی را مرهون توسعه بخش کشاورزی اعلام کرد و گفت: این بخش می‌تواند فرصت اشتغال بهتر و بیشتری را فراهم آورد.

انتهای پیام/62007/ذ30/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول