اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خلق حماسه تا انتخاب اصلح

فامنین حماسه دیگری را در دل تاریخ ثبت کرد

مردم فامنین با حضور پرشمار خود در شعب اخذ رأی، حماسه دیگری را در دل تاریخ ثبت کردند.

فامنین حماسه دیگری را در دل تاریخ ثبت کرد

گزارش خبرگزاری فارس از فامنین، مردم این شهرستان همراه با سایر شهرستان‌ها به شکل یکپارچه در صفوف اخذ رأی حاضر شدند و حماسه سیاسی مورد نظر رهبری را رقم زدند.

شهرستان فامنین امروز با شور سیاسی خاصی در مراکز شعب اخذ رأی حاضر شدند و بار  دیگر بر منویات رهبری لبیک گفتند.

آنها در ساعات اولیه اخذ رأی حضور یافتند تا مبادا دشمنان از حضور با تأخیر نیز علیه ایران حاشیه‌سازی کنند و همه یکصدا ارزش‌های نظام و انقلاب را فریاد زدند.

یکی از رأی اولی‌ها نیز که به گفته خود حدود 10 دقیقه در صف ایستاده بود، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ابراز داشت: کشور ما برای یافتن چنین عزتی هزاران شهید را تقدیم انقلاب کرده که امروز رأی دادن و حماسه آفرینی تنها کاری است که می‌توان برای عظمت این کشور انجام داد.

مرد 57 ساله‌ای که به همراه خانواده در شعبه اخذ رأی حاضر شده بود، اظهار کرد: امروز با وجود اینکه در آرای خود اختلاف سلیقه داریم اما با خانواده حضور یافتیم تا دشمنان بدانند ملت ایران همراه با اختلاف سلیقه یکدل و متحد و در کنار هم از میهن خود دفاع خواهند کرد.

اما آنچه در این بین بسیار جالب توجه بود اینکه کودکان همراه با خانواده آرای آنها را در صندوق جای می‌دادند و این امر برای آنها بسیار خوشایند بود.

یکی از این نوجوانان که انگشت خود را ممهور کرده بود و مشغول انداختن رأی پدرش به صندوق اخذ رأی بود، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ابراز داشت: از چند روز مانده به انتخابات از پدرم خواستم تا رأیش را من به صندوق بیاندازم.

وی در خصوص اینکه انداختن رأی در داخل صندوق چه لذتی می‌تواند داشته باشد، گفت: وقتی این کار را می‌کردم احساس کردم که می‌توانم به گفته‌های رهبرم لبیک بگویم و ایشان از من راضی خواهد بود.

یکی از حاشیه‌های دیگری که بسیار جالب بود اینکه مادربزرگی به همراه دو نوه خود در محل شعبه اخد رأی حضور یافته بود و با حساسیت خاصی از نوه‌ها خواست که نام کاندیداهای مد نظرش را در روی صفحه تعرفه بنویسند.

آری، امروز همه آمده بودند تا بار دیگر به دشمنان ایران اسلامی بگویند تا ملت ایران زنده‌اند نظام جمهوری اسلامی پابرجاست و برای حفظ وطن خود از هیچ اقدامی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/89003/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول