اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تفرش در اوج غرور/‌حضور حماسی مردم در انتخابات

شهرستان تفرش امروز از نخستین لحظات برگزاری انتخابات تاکنون در تمام شعب با حضور پرشور و حماسی خود بار دیگر در اوج غرور حماسه‌ای ماندگار را رقم زدند.

تفرش در اوج غرور/‌حضور حماسی مردم در انتخابات

هم‌زمان با اعلام آغاز ساعت رأی‌گیری مردم شهرستان تفرش با شور و اشتیاق به پای صندوق‌های رأی آمدند تا یک بار دیگر سرنوشت کشورشان را به بهترین نحو ممکن رقم بزنند.

امروز مردم غیور تفرش از زن و مرد، پیر و جوان، شهری و روستائی، ثروتمند و مستمند همه در کنار هم برای سربلندی ایران و ایرانی در صف انتخابات ایستاده بودند.

مردم شهیدپرور و انقلابی تفرش بار دیگر با حضور گسترده خود در این رویداد مهم ثابت کردند که حضور باشکوه در انتخابات ایران یک اتفاق تکرار نشدنی در بین سایر کشورهاست.

علی بابایی دانشجوی بسیجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه مردم همیشه نقش اساسی و اصلی را در پیروزی و بارور شدن حکومت اسلامی دارند افزود: برنده اصلی این انتخابات همین مردم هستند که با مشارکت خود در مقابله با دشمن و استکبار جهانی همیشه در صف اول حماسه حضور داشته‌اند.

وی می‌گوید: اگر چه مشکلاتی چون اشتغال بر سر راه جوانان ایرانی وجود دارد ولی ما با حضور خود در انتخابات آمده‌ایم که به دشمنان ثابت کنیم که پشت سر نظام هستیم و این مملکت و انقلاب را دوست داریم.

مراد سلطانی پیرمرد سالخورده که بر عصای خود تکیه زده است نیز اظهار داشت: این درست نیست که بگوییم چون ما مشکل اقتصادی داریم و تورم زیاد است در انتخابات شرکت نمی‌کنیم، ما باید با حضور در انتخابات و انگشت سبابه‌ای که به جوهر می‌زنیم چشم دشمنان را کور کنیم و به آنان بفهمانیم که این تحریم ها و فشارها هیچ تاثیری در دفاع ما از این نظام و انقلاب ندارد.

رزمنده و ایثار گر هشت سال دفاع مقدس نیز گفت: من که روزهای تلخ جنگ و حماسه غیور مردان را در هشت سال دفاع مقدس دیده بودم امروز این شور و حماسه را از آن روزها و در این نسل جدید چند برابر دیدم.

حسین محمدی افزود: این مردم در همه دوران‌ها از جنگ‌های پیش از انقلاب و همچنین هشت سال دفاع مقدس نشان داده‌اند که برای حفظ و حاکمیت اسلام جان و خون می‌هند.

وی گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مصونیت و اقتدار برای کشور ایجاد می‌کند و زمینه دست‌اندازی دشمنان به جمهوری اسلامی ایران را کم می‌کند.

ملیکا محسنی معلم بازنشسته نیز با تاکید بر انتخاب اصلح در این امتحان بزرگ برای سکان داری دولت گفت: در انتخابات شوراها هم اگر مردم توسعه و آبادانی شهر و روستای خود رامی‌خواهند باید توانمند ترین افراد را انتخاب کنند تا شاهد پیشرفت شهر و روستای خود باشند.

انتهای پیام/87001/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول