اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خلق حماسه تا انتخاب اصلح

غلامی: هیچ گونه تخلفی در کبودراهنگ گزارش نشده است

فرماندار کبودراهنگ گفت: تاکنون هیچ گونه گزارشی از تخلفات انتخاباتی در شهرستان کبودراهنگ به ستاد انتخابات گزارش نشده است.

غلامی: هیچ گونه تخلفی در کبودراهنگ گزارش نشده است

مسلم غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه در نخستین ساعت شروع انتخابات رأی خود را در شعبه شماره 3 ثابت مستقر در مسجد اعظم شهر کبودراهنگ به صندوق انداخت اظهار داشت: حضور مردم از نخستین ساعت آغاز انتخابات بسیار چشمگیر است.

وی ادامه داد: مردم همیشه در صحنه کبودراهنگ یک بار دیگر با لبیک به ندای مقام عظمای ولایت در صفوف به هم فشرده در انتخابات مشارکتی گسترده دارند.

فرماندار کبودراهنگ در ادامه با بیان اینکه روند انتخابات در شهرستان بدون هیچ گونه مشکلی در حال انجام است تصریح کرد: برای انتخابات شوراهای اسلامی 70 هزار تعرفه اخذ رأی و ریاست جمهوری نیز تعداد 70 هزار تعرفه اخذ رأی در سطح شهرستان به شعبات تحویل داده شده است.

وی اضافه کرد: تاکنون هیچ گونه تخلفی به ستاد برگزاری انتخابات گزارش نشده است.

غلامی در پایان گفت: از مردم می‌خواهم که در فرصت باقیمانده در انتخابات شرکت کنند و رأی دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند.

انتهای پیام/89019/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول