اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت کرمان:

حضور مردم کرمان پرشکوه است

رئیس هیئت نظارت انتخابات در کرمان گفت: بازدیدی که از حوزه‌ها داشتیم به لطف الهی مردم از نخستین ساعات اخذ رأی حضور داشتند و اطمینان داریم با گذشت زمان حضوری پرشکوه‌تر را به نمایش می‌گذارند.

حضور مردم کرمان پرشکوه است

حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: با بازدیدی که از حوزه‌ها داشتیم به لطف الهی مردم از نخستین ساعات اخذ رأی حضور داشتند و اطمینان داریم با گذشت زمان حضوری پرشکوه‌تر را به نمایش می‌گذارند.

رئیس هیئت نظارت انتخابات در کرمان تصریح کرد: قطعا ملت ایران آن حماسه‌ای را که مد نظر مقام معظم رهبری است خلق می‌کنند.

وی از سه گروه اجرایی فرماندهان و هیئت‌های اجرایی، ناظران منتخب شورای نگهبان با مسئولیت نظارت در انتخابات ریاست جمهوری و گروه بازرسان ویژه از سوی وزارت کشور و شورای نگهبان خبر داد که در امنیت بخشیدن به انتخابات نقش دارند.

عرب‌پور تاکید کرد: بارها در انتخابات گذشته اعلام کردیم با سیستمی که برای نظارت انتخابات تعریف شده به هیچ وجه امکان تقلب وجود ندارد به جرأت می‌توان گفت که امکان تقلب در انتخابات به صفر رسیده است.

وی با اشاره به گروه 15 نفری نظارت بر انتخابات اذعان داشت: اگر قرار باشد در انتخابات تخلفی صورت بگیرد، باید میان هیئت‌های اجرایی، شورای نگهبان و نیروی انتظامی تبانی انجام شود که این امر امکانپذیر نیست.

رئیس هیئت نظارت انتخابات در کرمان متذکر شد: البته ممکن است در نوشتن آرای افراد بیسواد تخلفاتی صورت بگیرد که با توجه به مخفی بودن رأی ممکن است از چشم ناظران این مورد دور بماند، لذا توصیه می‌شود که افراد بیسواد برای نوشتن رأی خود از افراد مورد وثوق کمک بگیرند.

وی این تضمین را به مردم داد که افراد متدین و معتمد آموزش‌هایی را در هیئت نظارت دیدند و از آرای مردم به خوبی صیانت می‌شود.

عربپور ضمن هشدار به کاندیداهایی که قبل از اعلام نتایج از سوی وزارت کشور خود را پیروز انتخابات می‌دانند، عنوان کرد: کاندیداها نباید به دنبال جوسازی باشند و قطعا با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/80028/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول