اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی ـ 345

ازدحام جمعیت در شعبه‌های اخذ رأی محمودآباد

معاون فرماندار محمودآباد با اشاره به حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی در شهرستان محمودآباد گفت: یقین دارم مردم با حضوری مقتدرانه و انتخابی هوشمندانه مطالبات جامعه را عزتمندانه طلب می‌کنند.

ازدحام جمعیت در شعبه‌های اخذ رأی محمودآباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، معاون فرماندار این شهرستان همگام با مردم همیشه در صحنه در یکی از شعبه‌های اخذ رأی به وظیفه شرعی خود عمل کرد و رأی خود را در دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی به صندوق ریخت.

فرج الله زارع پس از شرکت در انتخابات در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس گفت: در شهرستان محمودآباد با همکاری هیئت‌های اجرایی و نظارت چه در بخش شوراهای اسلامی و چه در بخش انتخابات ریاست جمهوری در دوره یازدهم با هماهنگی، همکاری و تعامل، همه امکانات فراهم شده است تا مردم عزیز ما همچون همیشه در صحنه حاضر شوند.

وی افزود: این ساز و کار آماده شده است تا هر کس انتخاب فرد یا افراد اصلح را به تشخیص خود در صندوق‌های رأی قرار دهد و حماسه‌ای مثال‌زدنی در نهایت برای کشور رقم زده شود.

معاون فرماندار محمودآباد با اشاره به نامگذاری سال 92 از سوی مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: نمونه بارز تحقق حماسه سیاسی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امروز است و معتقدم مردم همچون همیشه با انتخابی هوشمندانه و حضوری مقتدرانه مطالبات را عزتمندانه طلب می کنند.

زارع در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر پیش بینی حضور مردم در انتخابات امروز عنوان داشت: با توجه به بازدید از شعبه‌های اخذ رأی حضور چشمگیر مردم در ساعات اولیه شروع رأی‌گیری نشان‌دهنده این است که این انتخابات پرشورتر از گذشته خواهد بود و مردم با این اقدام ارزشمند بار دیگر به ندای رهبرشان لبیک می‌گویند و با حضوری هوشمندانه و با بصیریت، انتخابی اصلح خواهند داشت.

معاون فرماندار محمودآباد در ادامه انتخابات را جلوه اداره سیاسی مردم دانست و ابراز داشت: هر چه حضور مردم پررنگ‌تر باشد دولت پشتوانه محکمی خواهد داشت و در انجام امور داخل و پیشبرد اهداف ایران در خارج از کشور موفق‌تر است.

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم در واقع اعتماد و اعتبار بخشی به مسئولان خواهد بود و قطعا با این اعتماد مردم و اعتبار بخشی رئیس جمهور را در صحنه‌های بین المللی قدرتمند خواهد کرد.

زارع در پایان با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی ابراز داشت: کاندیدایی که رأی بیشتری را کسب کند برای برنامه‌ریزی و انجام کارهای شهر و روستا موفق‌تر خواهد بود چرا که از پشتوانه مردمی بالایی برخوردار می‌شود.

انتهای پیام/86013/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول