اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌هد

خدعه دشمنان زیر صلابت ملت سربداران

امروز ملت سربداران بار دیگر خدعه و مکر مکاران را زیر صلابت و اقتدارشان له می‌کند.

خدعه دشمنان زیر صلابت ملت سربداران

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اینجا ایران است، دیار مردان مردی که تاریخ غیرت و غیوری آنها را به نظاره نشسته است، سلام بر ایران و درود بر ایرانی.

ملت سربداران، تاریخ سراغ ندارد روزگاری را که شما مردمان این دیار در برابر دشمن سر تعظیم فرود آورده باشید، مردم ایران همواره و همواره در برابر خدا تعظیم می‌کنند تا توان ایستادن در برابر دشمنان را از باری تعالی مدد کنند.

ایرانم امروز انگشت سبابه‌ام به مهر تو آذین بسته شد، ایران ای شکوه پابرجا همواره در پی التهاب دوران‌های تاریخ تو مقاوم و استوار ایستاده‌ای و امروز نوبت من است که دینم را به این میهن سرافراز ادا کنم.

امروز تمام غیرت و توانم در سرانگشتانی خلاصه می‌شود که رایم را سرآغاز دلدادگی‌ام به آرش‌های کمانگیر، سیاوش‌ها، امیرکبیرها، ستارخان‌ها و باقرخان‌ها می‌‌دانم.

امروز ایران و ایرانی با طلوع خورشید بار دیگر نور جاودانگی و وحدتش را به رخ جهانیان کشاند، امروز ایرانیان بار دیگر نشان خواهند داد که ذره‌ای از اراده‌شان کم نمی‌شود و ای کاش دولتمردان هم بتوانند پاسخگوی این نیاز و این همت مردمانشان باشند.

*مردم ایران شکست ناپذیرند و حافظ دستاوردهای ایران

امروز همه آمده‌اند کوچک و بزرگ زن و مرد فرقی نمی‌کند هر آنکه دلش برای داشتن وحدتی در کشور می‌تپید هر آنکه بیزار از دخالت و دشمنی دشمنان بود آمده است تا بگوید من خودم تنها و با حضور بقیه مردمانم ایرانمان را می‌سازیم.

چه زیباست وقتی که پیرمرد و پیرزنی را می‌دیدی که با انداختن رأی در صندوق نفس راحتی می‌کشد و خدا را شکر می‌گوید که زنده است و عمرش کفاف داد تا بار دیگر در سرنوشت کشورش سهمی داشته باشد و با این دست‌هایی که زمانی توانایی انجام کارهای سنگین را داشته و سردی و گرمی بسیار روزگار را چشیده بار دیگر توانسته کاری بزرگ‌تر را انجام دهد.

هر نفری که انگشت اشاره‌اش را در استامپ می‌زد انگار با خود این را زمزمه می‌کرد، این رنگ‌ها مانند قطره قطره خون کسانی است که از ابتدای تاریخ این کشور برای ایستادگی و سرافرازی خود داده‌ایم و من با زدن انگشت در پایین این برگه دشمنان این ملت را مانند عنکبوتی زبون و خوار در میان خطوط  اثر انگشتم گرفتار و از بالا به حقارت و دست و پا زدن بیهوده آنها می‌خندم.

امروز با دوربین‌هایی که از سراسر دنیا بر روی کشورم زوم شده، می‌خواهم نشان دهم که امروز نمایش مردم‌سالاری ایران در بیداری اسلامی است و رأی دادن به کسانی که اهل عملند نه ادعاهای پوچ و تو خالی.

ایستگاه یازدهم انتخابات ریاست جمهوری، ایستگاهی است که تحلیل‌گران سیاسی از آن به عنوان یکی از حساس‌ترین آزمون‌های این مقطع از تاریخ نظام یاد می‌کنند.

سلام بر تو ای مرز جاویدان ای ایران پاینده، سلام ای سرای سرافرازان، سلام بر تو که جهان به نظاره نشسته غیرت مردمانت را، سلام بر تو ای اوج غیرت ای وطن پاینده.

آری من امروز رای به ایستادگی در برابر دشمن و در برابر نه گفتن به دشمن می‌دهم.

انتهای پیام/63001/30مو‌/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول