اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

شرکت مردم قزوین در انتخابات بالاتر از میانگین کشوری خواهد بود

استاندار قزوین با اشاره به حضور بالاتر از میانگین کشوری مردم استان قزوین در انتخابات ادوار گذشته گفت: در این دوره از انتخابات نیز مردم استان قزوین رقمی بالاتر از میانگین کشوری را محقق کنند.

شرکت مردم قزوین در انتخابات بالاتر از میانگین کشوری خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین احمد عجم دقایقی قبل با حضور در مسجد‌النبی شهر قزوین ضمن انداختن رای خود درون صندوق با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص خلق حماسه سیاسی اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند امروز روز خلق حماسه سیاسی است.

وی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات بیان داشت: مردم قزوین باید با شتاب و سبقت از هم حماسه مدنظر مقام معظم رهبری را در خصوص تحقق حماسه سیاسی رقم بزنند.

استاندار قزوین با اشاره به مزیت‌های رای دادن مردم در ساعت‌های آغازین روز تاکید کرد: آنچه مسلم است این است که مردم نخستین ساعات را برای حضور در پای صندوق‌های اخذ رای و رای دادن در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شهر و روستا انتخاب کنند.

عجم یادآور شد: با حضور مردم همیشه در صحنه در ساعات اولیه پای صندوق‌های رای باری به دوش خود مردم نخواهد بود و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات نیز به راحتی کار خود را در راستای برگزاری انتخابات انجام می‌دهند.

استاندار قزوین تصریح کرد: مردم قزوین همیشه در عرصه‌های سیاسی پیشتاز هستند و امروز نیز این مهم محقق خواهد شد.

وی اضافه کرد: مردم متدین استان قزوین با بهره‌گیری از علمای بزرگی که در طول تاریخ نام آنها ثبت شده و همچنین مردمی باتقوا و متدین نشان دادند که در عرصه حمایت از انقلاب و نظام همیشه پیشتاز هستند.

عجم با اشاره به این مهم که شرکت مردم قزوین در انتخابات در همه دوره‌ها بالاتر از میانگین کشوری بوده یادآور شد: امسال نیز مردم استان قزوین با هدف تحقق حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری ضمن حضور حداکثری در انتخابات حماسه دیگری را رقم خواهند زد.

استاندار قزوین در خاتمه ‌آمار شرکت در انتخابات استان قزوین را بالاتر از میانگین کشوری پیش بینی کرد.‌

انتهای پیام/2667/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول