اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ‌سنندج در مجلس پس از انداختن رای خود به صندوق

شرکت در انتخابات نشانگر اتحاد و همبستگی ملت ایران است

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی شرکت در انتخابات و دادن رأی را نشانگر اتحاد و همبستگی ملت ایران ذکر کرد.

شرکت در انتخابات نشانگر اتحاد و همبستگی ملت ایران است

سیداحسن علوی در مسجد جامع سنندج بعد از اینکه رای خود را به صندوق انداخت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: بدون شک حضور پرشور  مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی موجب عکس‌العمل شدید و عصبانیت دشمنان کشورمان می‌شود.

وی تصریح کرد: شرکت در انتخابات و دادن رای نشانگر اتحاد و همبستگی ملت ایران به تمام دنیا است و هم چنین منجر به ایجاد همدلی بیشتر بین مردم می‌شود.

وی عنوان کرد: در همین ساعات ابتدای آغاز رای دادن شاهد حضور گسترده مردم کردستان به پای صندوق‌های رای هستیم که این امر بیانگر همیشه در صحنه بودن مردم این استان است.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایرانی‌ها با تمام قدرت به پای صندوق‌های رای می‌آیند و به جهانیان نشان می‌دهند که انقلاب و نظامشان مردمی است.

علوی ادامه داد: ملت ایران دوشادوش مسئولان تلاش می‌کنند اهداف انقلاب و نظام را حفظ کنند و در این راستا اجازه تعدی به هیچ کسی داده نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم استان وقتی در نهمین دوره انتخابات نمایندگان مجلس در هوای سرد و برفی اسفندماه به پای صندوق‌های رای آمدند ثابت کردند چقدر پایبند نظام و انقلاب هستند.

وی عنوان کرد: حضور مقام معظم رهبری در اولین دقایق آغاز رای گیری نشان از اهمیت انتخابات در ایران اسلامی است.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتخابات امروز و شرکت بی‌نظیر و پرشور مردم به دشمنان کشورمان می‌فهماند با فشار و تحریم قادر به تسلیم کردن ملت غیور ایران نیست.

علوی در پایان بیان داشت: پایداری ملت ایران به ویژه کردستانی‌های سرافراز تمام شدنی نیست و همواره در تمامی عرصه‌ها هم پای دیگر هموطنانشان حاضر می‌شوند تا بدین وسیله دشمنان اسلام و کشورشان را مایوس کنند.

انتهای پیام/79003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول