اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی و انتخابات استان مرکزی:

هر رأی ملت ایران کاشتن بذر ناامیدی در دل دشمنان است

مدیرکل سیاسی و انتخابات استان مرکزی گفت: ملت بیدار و آگاه ایران اسلامی امروز با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های أخذ رأی لبخند شادی را بر لب دوستان و بذر ناامیدی را بر دل دشمنان خود نشاندند.

هر رأی ملت ایران کاشتن بذر ناامیدی در دل دشمنان است

فرهاد اسکندری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک پس از انداختن رأی خود به صندوق اظهار داشت: مردم آگاه و بیدار ایران با حضور در پای صندوق‌های أخذ رأی بار دیگر پایبندی خود به نظام جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های امام راحل و شهدا را به رخ جهانیان کشیدند.

وی با اشاره به این‌که مردم همیشه در صحنه استان مرکزی با حضور پررنگ و پرنشاط خود در پای صندوق‌های أخذ رأی حماسه‌ای بزرگ خلق می‌کنند، تصریح کرد: ‌بدون شک این گستردگی حضور مردم بیانگر شعور بالای سیاسی و اجتماعی آن‌ها است که نشان داد تبلیغات دروغین دشمنان تأثیری در عزم و اراده این ملت ندارد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استان مرکزی ادامه داد: انتخابات ایران همواره با یک بازتاب جهانی روبه‌رو بوده است که این امر حضور مردم آگاه و همیشه در صحنه را ضروری و اجتناب ناپذیر کرده است و مردم خود آگاهانه و با بصیرت به پای صندوق‌های رأی می‌روند و سرنوشت خود را به دست خود تعیین خواهند کرد.

وی با بیان این‌که مردم از طریق انتخابات می‌توانند بر عملکرد مسئولین نظارت داشته باشند، تأکید کرد: این حضور مشت محکمی بر دهان دشمنان ایران اسلامی و اولین موفقیت دولت آینده خواهد بود که باید به خوبی قدر این حضور را دانست و از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کرد.

گفتنی است، انتخابات این دوره از حساسیت خاصی برخوردار است و دشمنان نظام منتظر برگزاری این انتخابات بوده و برای آن برنامه‌ریزی کرده‌اند اما می‌بینیم مردم انقلابی ایران چگونه با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی پاسخ محکمی به یاوه گویی‌‌های دشمنان می‌دهند.

انتهای پیام/87001/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول