اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌آیت‌الله ‌خاتمی پس از انداختن رای خود به صندق

مردم ایران در همه عرصه‌ها همواره پیشتاز هستند/آفرین بر این حضور

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: مردم زنجان در همه عرصه‌ها پیشتاز هستند.

مردم ایران در همه عرصه‌ها همواره پیشتاز هستند/آفرین بر این حضور

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی صبح امروز به هنگام مشارکت در تحقق حماسه سیاسی اظهار کرد: حضور در انتخابات وظیفه شرعی هر ایرانی است.

وی با اشاره به اینکه همه ملت ایران به وظایف خود در بحث مشارکت‌ در صحنه‌های مختلف واقف هستند، اضافه کرد: نیازی به تبیین و اهمیت موضوع انتخابات نیست، چرا که ملت ایران همواره با حضور باشکوه در انتخابات پشتیبانی خود را از نظام نشان داده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در ادامه با اشاره به شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مقام معظم رهبری در در پیام نوروزی امسال افزود: تحقق این شعار با حضور باشکوه مردم عملیاتی می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه با آرای مردم رئیس جمهوری کشور برای چهار سال در عرصه کشوری انتخاب می‌شود، اضافه کرد: در مرحله شهری و روستایی نیز همین گونه است، همچنان که در زنجان 13 نفر برای تصدی شورای شهر انتخاب می‌شوند.

آیت‌الله خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیشتاز بودن مردم در عرصه‌های مختلف اضافه کرد: در ادوار گذشته نیز وفاداری ملت ایران به نظام و انقلاب ثابت شده و این امری بدیهی و مشهود است.

انتهای پیام/73005

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول