اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سقز در مجلس نهم:

مشارکت حداکثری در انتخابات لبیک به جمهوری اسلامی است

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس نهم با اشاره به لزوم حضور گسترده ملت در انتخابات این امر را لبیک ملت به جمهوری اسلامی عنوان کرد.

مشارکت حداکثری در انتخابات لبیک به جمهوری اسلامی است

محسن بیگلری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به اینکه حساسیت انتخابات امسال بیش از گذشته است اظهار کرد: تمام ناظران انتخاباتی چه دوست و چه دشمن منتظر نتیجه انتخابات ایران هستند.

وی با بیان اینکه به این دلیل مسئولیت ملت در این قضیه بیش از گذشته است خاطر نشان کرد: با مشارکت حداکثری که "آری" دوباره به نظام جمهوری اسلامی است ارزش و علاقه مردم به کشور و نظام نشان داده می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به علت اهمیت فراوان انتخابات این دوره انتظار مشارکت بیشتری از مردم می‌رود تا وفاداری خود به آرمان‌ها را بیش از گذشته ثابت کنند.

بیگلری پیرامون پیامدهای داخلی و خارجی حضور حداکثری ملت در انتخابات از دست بالای ایران در مذاکرات هسته‌ای و مسئله تحریم‌ها به عنوان یکی از مزایای بزرگ این قضیه در بعد خارجی نام برد و تصریح کرد: مشارکت کم اعتبار ایران را خدشه‌دار می‌کند.

وی تصریح کرد: مشارکت حداکثری لبیک به جمهوری اسلامی و مهر تأییدی بر کشور و نظام اسلامی خواهد بود که باید قدر این نعمت عظیم حضور ملت دانسته شود.

نماینده مردم سقز و بانه با ستایش از نقش‌آفرینی ملت ایران در صحنه‌های مختلف پس از انقلاب اظهار کرد: با وجود برخی مشکلات کنونی از قبیل تورم و بیکاری اما همچنان مردم وفاداری خود را به نظام نشان داده‌اند.

بیگلری از جمله مصادیق این موضوع را حضور مردان و زنان ایرانی در انتخابات مختلف و در راهپیمایی‌های چون 22 بهمن ذکر کرد و افزود: انتظار این است با مشارکت حداکثری ملت در روند پیشرفت و آبادانی کشور نقش‌آفرینی سازنده و فعال داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید مردم استان ما هر چه زودتر نسبت به حضور پای صندوق‌ها و دادن رأی خود اقدام کنند خاطرنشان کرد: علت این مسئله آن است که حضور زودهنگام در پای صندوق‌ها نشان‌دهنده عمق علاقه و اشتیاق ملت به حضور در صحنه‌های اعلام وفاداری به نظام است.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس نهم در پایان ابراز امیدواری کرد با مشارکت فعال و گسترده ملت در انتخابات امروز حماسه سیاسی مدنظر رهبر معظم انقلاب محقق و یک بار دیگر عظمت نام ایران در جهان طنین‌انداز شود.

انتهای پیام/79012/ذ30    

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول