اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سنندج:

انتخابات آبروی نظام اسلامی است / حماسه‌ای دیگر می‌آفرینیم

امام جمعه موقت سنندج با بیان نقش انتخابات در عزت و سربلندی ایران اسلامی گفت: انتخابات صحنه تجلی آبروی نظام اسلامی خواهد بود.

انتخابات آبروی نظام اسلامی است / حماسه‌ای دیگر می‌آفرینیم

ماموستا امین راستی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به حماسه سیاسی متجلی شده، گفت: این انتخابات برکات فراوانی برای انقلاب به همراه خواهد داشت.

وی یکی از ثمرات انتخابات را افزایش اقتدار ایران در جهان عنوان و خاطرنشان کرد: دوستان و دشمنان انقلاب در جهان انتخابات ایران را رصد می‌کنند که باید با مشارکتی فعال و گسترده دوستان نظام را امیدوارتر و دشمنان را مأیوس‌تر از گذشته کنیم.

امام جمعه موقت سنندج از انتخابات به عنوان آبروی نظام اسلامی نام برد و تأکید کرد: سربلندی و سرافرازی کشور از طریق حضور حداکثری فراهم خواهد شد.

ماموستا راستی انتخابات را نشان‌دهنده وجود آزادی به معنای واقعی و راستین در جامعه عنوان کرد و افزود: با مشارکت گسترده ما به دشمنان نشان خواهیم داد تا چه اندازه به آرمان‌های نظام و انقلاب پایبند و متعهد هستیم.

وی از انتخابات به عنوان برگ برنده نظام در صحنه‌های ملی و بین‌المللی نام برد و گفت: ملت ایران همواره و در تمام صحنه‌ها پشتیبانی خود از نظام و انقلاب را نشان داده است.

امام جمعه موقت سنندج با بیان اینکه این بار نیز جلوه‌ای دیگر از این نقش‌آفرینی را متجلی خواهیم کرد اظهار کرد: وفاداری ایرانیان به نظام اسلامی الگویی برای سایر ملت‌ها و کشورها نیز خواهد بود.

ماموستا راستی بر اهمیت این انتخابات از بعد داخلی نیز تأکید کرد و گفت: انتخاب افراد شایسته و لایق چه در مسئولیت شوراها و چه در ریاست جمهوری موجب پیشرفت شهر و کشور از ابعاد و زوایای گوناگون خواهد شد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص لزوم خلق حماسه در انتخابات تصریح کرد: با مشارکت بی‌سابقه خود حماسه دیگری این بار از نوع سیاسی را خواهیم آفرید.

امام جمعه موقت سنندج با بیان اینکه ملت ایران مرد روزهای حساس است خاطرنشان کرد: با مشارکتی حداکثری توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهیم کرد و پوزه آنها به خاک مالیده خواهد شد.

ماموستا راستی با بیان اهمیت حضور در نخستین ساعات روز رأی‌گیری پای صندوق‌ها از مردم خواست تا نقش خود را در تحقق این حماسه سیاسی به شکلی مطلوب ایفا کنند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با برگزاری باشکوه انتخابات و پس از آن قرار گرفتن اشخاص متدین و متخصص در امور، زمینه رشد و ارتقای وضعیت ملت فراهم شود.

انتهای پیام/79012/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول