اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/خلق حماسه تا انتخاب اصلح/

بانوان دیار هگمتانه بار دیگر حماسه‌ساز شدند

بانوان دارالمؤمنین همدان با حضور پرشور خود در انتخابات بار دیگر حماسه‌سازی خود را به رخ جهانیان کشیدند.

بانوان دیار هگمتانه بار دیگر حماسه‌ساز شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، امروز روز حماسه‌آفرینی زنانی از جنس کوه است که با تن‌پوشی از زره ولایتمداری با حضور پرشور در انتخابات در مقابل دشمنان و دسیسه‌هایشان صف‌آرایی کرده‌اند.

بانوان دیار دارالمؤمنین از همان ساعات اولیه صبح با حضور در صفوف به هم فشرده انتخابات، تأثیر رأی‌شان را به رخ جهانیان کشیدند.

برخی با خانواده آمده بودند، بعضی با کودکان و برخی نیز تنها، ولی تا چشم کار می‌کرد، حضور بود و حضور....

آنها می‌خواستند به دنبال ثابت کنند که همیشه تاریخ حماسه‌ساز هستند و حماسه‌سازان دیگری را در دامان پرمهر خود پرورش خواهند داد.

در این میان با یک بانوی 87 ساله گفت‌و‌گو کردیم و دلیل حضور وی در انتخابات را جویا شدیم.

وی با قدی خمیده اما با صلابت چنین پاسخ داد که من انتخابات را یک تکلیف دینی و ملی می‌دانم و به همین دلیل در انتخابات شرکت می‌کنم.

این شهروند همدانی در ادامه با بیان اینکه جان خود را فدای رهبری می‌کند، گفت: رهبرم فرمود‌ه‌اند که حضور در انتخابات واجب است و من هم به وجودی که شرایط مساعدی برای ایستادن ندارم به خاطر رهبر، آمده‌ام که رأی دهم.

در ادامه با یک بانوی 38 ساله هم‌صحبت شدیم، او نیز دلیل حضورش در پای صندوق رأی را لبیک به ندای رهبری عنوان کرد و ابراز داشت: دشمن با تمام وجود منتظر ایجاد دریچه‌ای برای نفوذ به ایران است پس باید تمام راه‌های نفوذ را بست.

وی که فارغ‌التحصیل رشته علوم اجتماعی است، می‌گوید به اعتقاد من حضور پرشور در انتخابات تمام روزنه‌های امید دشمنان نظام را می‌بندد.

در ادامه چشمم به زنی می‌افتد که عکس فرزند شهیدش را با خود آورده است، به سراغش می‌روم و دلیل حضورش در انتخابات را جویا می‌شوم، نگاهی به عکس فرزندش می‌اندازد و در ادامه می‌گوید: من فرزندم را به خاطر این نظام به جبهه فرستادم و الآن نیز با تمام وجودم راه او را در دفاع از انقلاب ادامه می‌دهم.

وی با بیان اینکه همیشه طالب رضای خدا بوده، گفت: امیدوارم خدای بزرگ از کار من راضی باشد.

خانم دیگری که روبان بنفشی را به دستان خود بسته در گفت‌و‌گو با فارس می‌گوید: من آمده‌ام که در انتخاب رئیس جمهور آینده کشورم سهیم باشم.این خانم 22 ساله با بیان اینکه کشورم را از عمق جان دوست دارم، تأکید کرد: هیچ گاه اجازه نمی‌دهیم که دشمن نگاه چپ به ایران داشته باشد.

یک بانوی 34 ساله نیز که تسبیحی را دور شناسنامه‌اش پیچیده بود، در پاسخ به چرایی این اقدام گفت: سیاست ما از دیانت ما جدا نیست و اعتقاد قلبی خود را با این کار به تصویر کشیده‌ام.

وی که با دو فرزندش در انتخابات حضور یافته بود، تأکید کرد: بچه‌هایم را با خود آورده‌ام که یاد بگیرند باید همیشه در دفاع از نظامشان پاشنه کشیده باشند.

یک فارغ‌التحصیل رشته روانشناسی نیز در خصوص دلیلش برای شرکت در انتخابات سهیم شدن در تعیین سرنوشت کشورش را عمده‌ترین عامل دانست و ابراز داشت: من وظیفه خودم را انجام دادم و امیدوارم که رئیس جمهور آینده نیز بعد از انتخاب به وعده‌های خود عمل کند.

وی با بیان اینکه سال‌هاست از بیکاری رنج می‌برم، افزود: امیدوارم رئیس جمهور آینده عملگرا باشد و با مدیریت مشکل بیکاری جوانان را حل و فصل کند.

امروز همه مادران و دختران دیار هگمتانه آمده بودند تا بار دیگر نام خود را در شناسنامه تاریخ ثبت کنند.

انتهای پیام/89002/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول