اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه قزوین عنوان کرد

خلق حماسه سیاسی در گرو مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه قزوین گفت: رئیس جمهوری که با رأی بیشتری انتخاب شود می‌تواند با پشتوانه ملت در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی مقتدرانه‌تر حاضر شود.

خلق حماسه سیاسی در گرو مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

حجت‌الاسلام علی عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: رئیس‌ جمهوری که با رأی بیشتری از مردم ایران انتخاب شود، می‌تواند با پشتوانه ملت در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی مقتدرانه‌تر حاضر شود و با برطرف کردن مشکلات، دشمنان را مأیوس‌تر و دوست‌داران این انقلاب را شادتر کند.

وی با بیان اینکه خداوند متعال انسان را آزاد آفریده تا سرنوشت خود را به دست خود انتخاب کند، افزود: هر فرد می‌تواند با انتخاب درست در زندگی سعادت خود را در دنیا و آخرت تضمین کند.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه قزوین به یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: افراد با گزینش درست در این انتخابات می‌توانند سرنوشت کشور را در عرصه‌های مختلف امنیتی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی به نحو مطلوبی رقم بزنند تا بتوانند با شرایط بهتری زندگی کنند.

عباسی با اشاره به اینکه مشکلاتی از جمله بیکاری، تورم، گرانی در کشور وجود دارد، اذعان کرد: آحاد جامعه باید در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، رئیس جمهوری را انتخاب کنند که بتواند این مشکلات را در کشور برطرف کند.

این مسئول با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک امر عقلی و وظیفه واجب شرعی است، بیان کرد: بر این اساس باید قشرهای مختلف جامعه با شور و اشتیاق در انتخابات شرکت کنند و در پای صندوق‌های رأی به نامزدهای اصلح رأی دهند.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه قزوین با اشاره به اینکه رهبر فرزانه انقلاب امسال را به نام حماسه سیاسی و اقتصادی نام‌گذاری کرده‌اند، اظهار داشت: هر فردی باید دوستان، آشنایان و رفیقان خود را در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تشویق و دعوت کند تا با مشارکت حداکثری آحاد جامعه در این انتخابات این حماسه در سال 92 خلق شود.

وی با بیان اینکه بر تک تک افراد جامعه ایرانی واجب است که در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کنند، بیان کرد: هر فرد که در ایران زندگی می‌کند و وطنش را دوست دارد، باید در انتخابات شرکت کند تا با مشارکت حداکثری، پایه‌های نظام اسلامی در کشور مستحکم‌تر شود.

عباسی ادامه داد: افرادی که در انتخابات به دلیل سهل‌انگاری و کوتاهی شرکت نمی‌کنند، باید در دنیا و آخرت جوابگوی عمل خود باشند.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه قزوین با اشاره به اینکه دشمنان اسلام منتظرند تا ببینند چه تعداد از مردم ایران در انتخابات شرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات توطئه و حیله‌های آنان علیه کشور خنثی می‌شود.

وی با بیان اینکه در گذشت زمان بصیرت مردم ایران در مسائل مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی افزایش یافته است، عنوان کرد: درصد بیشتری از مردم استان قزوین امسال در انتخابات شرکت می‌کنند.

این مسئول یادآور شد: آحاد جامعه با کسب بینش، آگاهی و بررسی ویژگی‌های رئیس جمهور و شوراها، نامزد اصلح را در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب ‌کنند تا مشکلات داخلی و خارجی کشور برطرف شود.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه قزوین با اشاره به اینکه مشارکت مردم استان قزوین در بیشتر انتخابات از جمله مجلس خبرگان، شورای اسلامی، شوراها و ریاست جمهوری جزو رتبه‌های برتر کشوری بوده است، بیان کرد: امسال نیز مردم این استان حضور چشمگیری در انتخابات دارند.

انتهای پیام/77009/ش40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول