اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

انتخابات ریاست جمهوری از بهترین صحنه‌های انقلاب است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: انتخابات ریاست جمهوری از بهترین صحنه‌های انقلاب است تا مردم بتوانند سرنوشت کشور خود را به فردی اصلح بسپارند.

انتخابات ریاست جمهوری از بهترین صحنه‌های انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام سید لطف‌الله سپهر پس از رای دادن در مسجد الغدیر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز روز مبارکی است از این بابت که دو جشن میلاد امام سجاد (ع) و دیگری ادای تکلیف و خلق حماسه سیاسی است.

وی ادامه داد: امروز یک روز استثنایی در تاریخ ایران است زیرا در برهه حساسی قرار داریم که همه چشم‌ها به سمت ماست و استکبار جهانی سعی در ایجاد خلل در انتخابات دارند اما ملت بصیر و باهوش ایران اسلامی هیچ‌گاه در تاریخ فریب آن‌ها را نخورده‌اند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه از ادای تکلیف بسیار خرسند هستم اذعان داشت: انجام فریضه سیاسی مانند فریضه دینی نماز خواندن است، امسال با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب حضور در انتخابات از حلاوت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و خوشحالی رهبر معظم انقلاب و شهدا را به دنبال دارد.

وی افزود: اگر کسی از رای دادن در انتخابات عقب بماند یک ضرر معنوی و سیاسی بزرگ کرده است زیرا دشمنان رصد می‌کنند تا میزان مشارکت مردم را ببینند.

سپهر با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب از ابتدای سال در خصوص انتخابات تعبیرات قشنگی را به کار برده است خاطر نشان کرد: ایشان هر هشت کاندیدای ریاست جمهوری را محترم و عزیز خواند و رای به آن‌ها را، رای به جمهوری اسلامی دانست.

وی در رابطه با فعالیت‌های حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص انتخابات گفت: حوزه فرهنگ و هنر چند نشست توجیهی سیاسی را با اصحاب فرهنگ و هنر با موضوع پرهیز از سیاه نمایی و ایجاد انگیزه و نشاط در میان مردم، برگزار کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اضافه کرد: هنرمندان و مطبوعات در آستانه انتخابات نقش مهمی در جامعه دارند و نباید در خدمت رسانی از قافله عقب بمانند.

وی همچنین عنوان کرد: یک گلایه‌ای که از مسئولان وجود دارد بداخلاقی‌هایی است که در مناظره‌ها داشتند و سیاه نمایی‌های تبلیغاتی که باعث شد خاطر مردم مکدر شود.

سپهر در پایان اظهار داشت: انتخابات یازدهم دوره ریاست جمهوری از بهترین صحنه‌های انقلاب است تا مردم بتوانند یک رئیس جمهور مردمی و ساده زیست را انتخاب کنند و فردی اصلح امور کشور را بر عهده بگیرد.

انتهای پیام/72011

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول