اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خوزستان:

مردم در صحنه‌های انقلاب بهتر از خواص عمل می‌کنند

استاندار خوزستان گفت: ملت ایران همیشه در صحنه‌های انقلاب بهتر از خواص ظاهر می‌شوند.

مردم در صحنه‌های انقلاب بهتر از خواص عمل می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید جعفر حجازی در جمع خبرنگاران در مسجد الغدیر اظهار کرد: هزاران ساعت تلاش بسیار زیادی شده و کارهای مقدماتی این دو انتخابات انجام شده است.

وی ادامه داد: حضور مردم از ابتدای صبح پای صندوق‌های رای نشان می‌دهد که روز باشکوهی خواهد بود و ملت ایران به توصیه‌های مقام معظم رهبری پایبند هستند و یک حماسه سیاسی تاریخی را خلق می‌کنند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه این انتخابات نوید پیروزی در برابر استکبار جهانی است اذعان داشت: به امید خدا رکورد انتخابات طول تاریخ انقلاب اسلامی، امسال شکسته می‌شود و مسئولان باید خود را مدیون این مردم بصیر و آگاه بدانند و در برابر آن‌ها احساس مسئولیت داشته باشند.

وی افزود: ملت ایران با وجود سیاه نمایی‌های دشمنان شجاعانه همیشه در صحنه بودند و دین و تکلیف خود بهتر از خواص عمل می‌کنند و دعا می‌کنیم خدا توفیق دهد همه مسئولان و اقشار این صحنه‌ها را ببینند زیرا این مردم لایق خدمت بالایی هستند که نباید از آن‌ها دریغ شود.

حجازی با بیان اینکه افتخار می‌کنم که در برابر هجمه سنگین دشمنان پیروز شدیم تصریح کرد: طبق گزارشاتی که از ابتدای صبح از شهرستان‌های کل استان گرفته‌ایم در شعب استقبال بسیار خوب بوده است و دشمنان هر چقدر تلاش می‌کنند که مردم دلسرد شوند با شکست مواجه می‌شوند و مردم عکس آن عمل می‌کنند.

انتهای پیاام/72011/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول