اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله هاشمی شاهرودی:

مردم به ندای رهبر انقلاب در خلق حماسه سیاسی لبیک می‌گویند

عضو خبرگان رهبری گفت: مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رای به ندای رهبر معظم انقلاب در خلق حماسه سیاسی پاسخ می‌دهند.

مردم به ندای رهبر انقلاب در خلق حماسه سیاسی لبیک می‌گویند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی امروز پس از اینکه رای خود را به صندوق انداخت طی سخنانی اظهار کرد: مردم ایران اسلامی حضور گسترده‌ای در پای صندوق‌های رای داشته و به ندای رهبر معظم انقلاب پاسخ می‌دهند و حماسه سیاسی مد نظر ایشان را خلق می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه همه مردم قانون مدار و پایبند به مقررات نظام هستند تاکید کرد: ان‌شاءالله به آن‌هایی که در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا به عنوان منتخب ملت برگزیده می‌شوند خداوند توفیق دهد که بتوانند به مردم خدمت کنند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه باید خدمات مسئولان و دولت‌های گذشته ادامه یابد بیان کرد: آن‌هایی که انتخاب نمی‌شوند به وظیفه خود عمل کرده‌اند و در ایجاد حماسه که عبادت و خدمت بزرگی به انقلاب، نظام و مردم مشارکت داشتند.

وی با اشاره به یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی بیان کرد: برگزاری انتخابات در ایران اسلامی نشان می‌دهد که همه سخنان آن‌ها دروغ است.

آیت‌الله هاشمی شاهرودی بیان کرد: امیدواریم خداوند خلق این حماسه را از همه قبول کند و از مردم، مسئولان و دست‌اندرکاران برگزاری این حماسه بزرگ و با عظمت تقدیر می‌کنیم.

انتهای پیام/2258/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول