اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

حال و هوای چهارمحال و بختیاری در یک جمعه به یاد ماندنی

در چشمان همگی اعم از بزرگ و کوچک، چیر و جوان و حتی کودکانی که به همراه والدین خود پای صندوق رای حاضر شده‌اند برقی از شور و شوق والبته غرور دیده می‌شود.

حال و هوای چهارمحال و بختیاری در یک جمعه به یاد ماندنی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، غرور مردم این استان در شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا حتما از این است که در کشوری زندگی می‌کنند که آزادانه فرصت ابراز وجود و دخالت در تعیین سرنوشت خود را دارند.

حال و هوای شهرها، حرکت دسته جمعی برخی خانواده‎‌ها و البته صفوف طولانی و شلوغی شعبه‌‎های اخذ رای ما را بر آن داشت تا از احساس قلبی برخی از شهروندان حاضر در شعبات اخذ رای جویا شویم.

مشارکتم امروزم نشانه سپاس از شهداست

 

حسینعلی نادری پیرمرد 80 ساله‎ای است که دو فرزند خود را تقدیم انقلاب و نظام کرده است، حضور در پای صندوق رای را تشکر از شهیدان و وسیله سپاس از رشادت‎‌های آنها دانست و اظهار داشت: حضور در پای صندوق نه تنها ادای دین است بلکه یک راه ساده اما پر معنا برای تقدیر از مردان صحنه‎‌های حق علیه باطل است.

صفی که اکنون در این شعبه تشکیل شده صدها نمونه دیگر در اقصی نقاط کشور عزیزمان ایران دارد و دوربین‌ها با نشان دادن این حرکت عظیم و خودجوش مردمی سیلی سختی به دشمنان و به ویژه امریکا و اسرائیل خواهد زد.

 

می خواهم در تعیین سرنوشت کشورم سهمی داشته باشم

 

سجاد احمدی یکی از رای اولی‎های شهرستان بن است که به همراه اعضای 25 نفری کلاس خود به صورت دسته جمعی به مدرسه محل تحصیل خویش که یکی از شعبه‌های اخذ رای در قسمت شرقی شهر است آمده تا در خلق حماسه سیاسی ملت ایران شریک باشد. وی در پاسخ به این سوال که اکنون که رایت وارد صندوق شد، چه حسی داری گفت: رای من رای به یک کاندیدا نیست بلکه رای به بقای یک نظام است؛ رای من نشانه استکبارستیزی من است، رای من لبیک به دعوت مقام معظم رهبری است.

وی ادامه می‎دهد: می‌خواهم در تعیین سرنوشت کشورم سهمی داشته باشم و از اینکه در کشوری زندگی می‌کنم که من و هم سن وسالانم را در ساختن فردایمان آزاد و موثر گذاشته‎اند بسیار خوشحال هستم و ما اکنون با مشارکت امروزمان به بلوغ سیاسی رسیدیم.

امیدوارم مشارکتم بستر حل مشکلاتم شود

زهرا اکبری خانم 35 سالی که همراه دو فرزند 8 و 5 ساله‎اش برای رای دادن آمده بود مشارکت را بستر حل مشکلات مردم دانست و خاطرنشان کرد: من و تمام خانواده‎ام تنها یک نمونه از هزاران خانواده ایرانی هستیم هم اینک در سراسر کشور با صدها امید و آرزو به پای صندوق رای آمده‌ایم و امیدوارم گزینه‌ام به واقع اصلح باشد و بستر حل مشکلاتم را فراهم کند.

وی با اشاره به فرزندان همراهش گفت: امروز فرزندانم را همراه خود آوردم تا از هم اینک با فضاهای این چنینی آشنا شده و حس میهن دوستی و مسئولیت پذیری در وجودشان نهادینه شود.

وی ادامه داد: ملت ایران با همان دستی که پای برگه را انگشت می‌زنند مشتی محکم بر دهان جامعه استکبار و وابستگان آنها که امروز خیره و متعجب از این مشارکت دسته جمعی اند وارد می‌کند.

مشارکت مردم خط بطلانی بر ادعای پوچ دشمن است

مجید کاظمی جوان بسیجی مشارکت امروز مردم را نشانه پیروزی مجدد در میدان نبرد با غرب عنوان کرد و گفت: امروز آمار میزان مشارکت مردم در انتخابات به دشمنان نظام نشان خواهد داد که تبلیغات منفی و دروغ آنان چیزی جز آب در هاون کوبیدن نبوده است.

وی افزود: ایرانیان در این سال‌ها نشان داده‌اند که هرگز تحت تاثیر فضاسازی غرب قرار نگرفته تند و یک لحظه نیز متزلزل نشده و نخواهند شد. ما مردم چهارمحال و بختیاری به نوبه خود با حضور در انتخابات خواب آرام غرب را به کابوس تبدیل کردیم.

امروز بار دیگر ثابت خواهد شد که نظام یک پیکره مستحکم است و ملت ایران پشتوانه ماندگاری نظام‎اند و رای هر یک روی هم گذاشتن یک آجر برای ایجاد یک دژ مستحکم است که اجازه نمی‌دهد دشمنی به آن نزدیک شود.

.........................

گزارش از مریم پوراعتمادی

.........................

انتهای پیام/48006/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول