اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دقایقی پیش

فرماندار طالقان رأی خود را به صندوق انداخت

فرماندار طالقان دقایقی پیش با حضور در یکی از شعب اخذ رأی آرای خود را به صندوق انداخت.

فرماندار طالقان رأی خود را به صندوق انداخت

به گزارش خبرگزاری فارس از طالقان، ساسان دلاویز دقایقی پیش پس از رأی دادن با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز ملت ایران با حضور چشمگیر خود در صحنه انتخابات کمر دشمن را شکستند و با سیل خروشان خود در پای صندوق‌های رأی نشان دادند که اقدامات و تبلیغات دشمنان هیچ تأثیری در آنها نداشته است.

وی ادامه داد: دشمنان از ماه‌ها قبل با راه‌اندازی تبلیغات منفی و بیان سخنانی یاوه درباره انتخابات در ایران در نظر داشتند تا ذهن ملت ایران را نسبت به برگزاری انتخابات در کشور مکدر کنند اما خوشبختانه ملت آگاه، بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی این بار نیز با حرکتی عظیم و مثال‌زدنی دشمنان را نابود کردند و آنان را مأیوس‌تر از گذشته ساختند.

این مسئول با بیان اینکه رأی هر ایرانی تیری خلاص بر قلب دشمنان است افزود: ملت ایران امروز با حضور خود در صحنه انتخابات تیر خلاص را بر قلب دشمن رها کردند و به آنان فهماندند که هرگز سرنوشت کشور را به دست بیگانگان نخواهند داد.

دلاویز تأکید کرد: دشمن در نظر داشت تا مانع از حضور پرشور مردم در این دوره از انتخابات شود،‌ اما امروز و با توجه به گذشت تنها ساعاتی از زمان برگزاری انتخابات سیل خروشان مردم چشم دشمنان را کور کرده و آنان را در جهان رسوا کرده است.

وی ادامه داد: مطمئن هستیم که این حضور لحظه به لحظه بیشتر خواهد شد و برگ زرینی در کارنامه افتخارات کشور به ثبت خواهد رسید.

انتهای پیام/2302/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول