اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کامیاران:

مشارکت گسترده در انتخابات رؤیای شوم دشمنان را بر باد خواهد داد

امام جمعه کامیاران با اشاره به تأثیر بسزای انتخابات در ابعاد داخلی و خارجی گفت: مشارکت گسترده ملت در انتخابات رؤیای دشمنان در غلبه بر ایران را بر باد می‌دهد.

مشارکت گسترده در انتخابات رؤیای شوم دشمنان را بر باد خواهد داد

ماموستا توفیق قربانی در حاشیه حضور در پای صندوق اخذ رأی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کامیاران با اشاره به انتخابات امروز، اهمیت آن را بیش از گذشته توصیف و اظهار کرد: انتخابات نشان دهنده وجود یک نظام مردم‌سالار در ایران است.

وی با بیان اینکه همواره دشمنان اسلام و انقلاب در تلاش برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند، خاطرنشان کرد: ملت رشید و قهرمان ایران نیز به موازات آن همیشه نشان داده است در عرصه انتخابات یار وفادار نظام اسلامی خواهد بود.

امام جمعه کامیاران حضور گسترده و دشمن‌شکن مردم ایران را نمونه بارز عشق و ارادت به نظام و آرمان‌های امام راحل عنوان کرد و افزود: با وجود چنین مردمانی تصور دشمن در غلبه بر نظام اسلامی رؤیای باطلی خواهد بود.

ماموستا قربانی با اشاره به اهمیت این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شوراها به علت شرایط حساس و پیچیده کنونی منطقه و جهان اظهار کرد: هر اندازه مشارکت مردم در پای صندوق‌ها بیشتر باشد، قدرت چانه‌زنی و تأثیرگذاری رئیس جمهور آینده در عرصه‌های بین‌المللی افزونتر خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه ملت وفادار و همیشه در صحنه ایران اسلامی این بار نیز همچون گذشته در انتخابات حاضر خواهند بود، تصریح کرد: ملت نشان خواهد داد که برای سرنوشت خود اهمیت قائل است و می‌خواهد با تصمیم‌گیری مناسب و مطلوب آینده‌ای بهتر را برای خود رقم بزند.

امام جمعه کامیاران با اشاره به اینکه انتخابات در کشور موجب ایجاد شور و نشاط در جامعه می‌شود خاطر نشان کرد: با انسان‌هایی در این خطه روبرو هستیم که عشق و ارادت آنها به نظام زبانزد خاص و عام بوده است.

ماموستا قربانی با بیان اینکه این حضور و مشارکت حداکثری افتخار بزرگی برای نظام اسلامی است خاطر نشان کرد: عزت و سربلندی ایران مرهون چنین نقش‌آفرین‌های گسترده‌ای است.

وی بر لزوم انتخاب اصلح نیز تأکید کرد و گفت: امروز باید آن کسانی که شایستگی بیشتری برای ریاست جمهوری و شوراها را دارند به عنوان منتخبین ملت برگزیده شوند.

امام جمعه کامیاران تصریح کرد: حضور زودهنگام و در نخستین ساعات رأی‌گیری می‌تواند به عنوان نماد وفاداری و ارادت مردم به آرمان‌ها باشد چرا که نشان خواهند داد برای شرکت در این حماسه عظیم شور و حالی وصف ناشدنی دارند.

ماموستا قربانی در پایان ابراز امیدواری کرد با مشارکت حداکثری ملت بستر مناسبی برای تحقق فردایی بهتر برای ملت ایران و همچنین مردمان استان کردستان فراهم شود.

انتهای پیام/79012/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول