اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابرکوه:

مردم عزت نظام را به اوج می رسانند

فرماندار ابرکوه گفت: انتخابات آبروی نظام است و مردم با حضور خود عزت و افتخار نظام را به اوج می رسانند.

مردم عزت نظام را به اوج می رسانند

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، اسماعیل برزگرزاده در جمع خبرنگاران در محل صندوق شهرداری ابرکوه اظهار داشت: انتخابات آبروی نظام اسلامی است و مردم ما به خوبی به این امر واقف هستند.

وی با اشاره به شروع پرشور انتخابات در کشور افزود: این انسجام ملی باعث از بین رفتن توطئه ها و موجب رونق اقتصادی کشور خواهد شد.

برزگرزاده گفت: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی و تکلیفی شرعی و الهی و وظیفه ای ملی است و این حضور نشان از آن دارد که مردم فهیم ما به خوبی به این نکته واقف هستند.

وی ادامه داد: انشاالله بار دیگر شاهد خلق حماسه ای شگرف در مقابل دیدگان جهانیان خواهیم بود.

برزگرزاده ادامه داد: انقلابی که به خاطر الهی و مردمی بودن خود، 34 سال با دسیسه ها و دشمنی های نظام سلطه مواجه است تنها با حمایت های مردمی و لطف خداوند این ملت پابرجا مانده است.

وی افزود: دشمن همیشه و از هر فرصتی برای جدایی و دلسرد کردن مردم از این انقلاب استفاده کرده است ولی تیرهای آنان با هوشیاری و بصیرت مردمی به سنگ خورده است.

برزگرزاده ادامه داد: انتخابات همیشه فرصتی برای به اثبات رسیدن دلبستگی و پیشتیبانی مردم از انقلاب و رهبری بوده است و این نکته ای است که دشمنان نیز به آن اعتراف دارند و به همین دلیل برای کمرنگ کردن حضور مردمی در عرصه های مختلف و به ویژه انتخابات تلاش می کنند.

وی افزود: حضور همیشگی مردم در صحنه های سیاسی و پشتیبانی آنها از نظام و رهبری از مهمترین عوامل نقش بر آب شدن دسیسه ها و دشمنی های شیطانی نظام سلطه بر علیه ایران اسلامی بوده است.

انتهای پیام/2464/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول